تاریخ انتشار: 1398/03/29 17:36
نایب رئیس هیئت فوتبال البرز:
کد خبر: 96302

گل‌ریحان در البرز می‌ماند/از لحاظ قانونی گل ریحان متعلق به استان البرز است

نایب رییس هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه مخالف رفتن تیم گل ریحان از استان البرز هستیم گفت: این تیم از لحاظ قانونی متعلق به استان البرز است وبرای این استان می ماند.
گل‌ریحان در البرز می‌ماند/از لحاظ قانونی گل ریحان متعلق به استان البرز است

مصطفی سعیدی سیرایی اظهار کرد: باشگاه گل ریحان یک فرصت و ظرفیت برای ورزش البرز به خصوص فوتبال محسوب می شود و مجموعه اداره کل ورزش وجوانان و هیئت فوتبال البرز همواره از آن حمایت کرده است.

وی با اشاره به صحبت های مدیرعامل این باشگاه مبنی بر دریافت هزینه ۲۳ میلیون تومانی برای برگزاری هر بازی خانگی گفت: این مبلغ شامل هزینه های کامل برگزاری یک مسابقه اعم از اجاره ورزشگاه، اسکان داوران، هزینه های پخش تلویزیونی، پزشکی و امنیت می شود و در سایر استان ها نیز این مبالغ پرداخت می شود.

سعیدی در واکنش به این موضوع که گفته شده این مبلغ برای دیگر تیم استان در لیگ کشور بسیار اندک وبه میزان یک میلیون تومان بوده است گفت: در این خصوص اشتباه برداشتی صورت گرفته است چرا که دیگر تیم استان برخی هزینه ها همچون پخش تلویزیونی را نداشته و برای سایر نیازهای خود برای انجام بازی به شکل مستقیم پرداختی داشته است که با تجمیع آنها رقم پرداختی بسیار بیشتر از

چیزی است که عنوان شده است.

نایب رییس هیئت فوتبال استان البرز بخشی از عدم حضور باشگاه گل ریحان در گستره جغرافیایی استان البرز را به ضعف زیرساخت های این استان از جمله زمین تمرین مناسب مربوط دانست و گفت: در این خصوص به مدیران این باشگاه و کادرفنی آن تا حدودی حق می دهیم که در تهران تمرین کنند اما اینکه دفتر باشگاه در کرج فعال نباشد و تمام کارها در بیرون استان انجام شود را نمی پذیریم.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه استان حامی گل ریحان هستند گفت: ریز هزینه کردها و قراردادهای منعقد شده موجود است و هیئت فوتبال تلاش کرده با مدیریت هزینه ها کمترین بار مالی را برای این باشگاه ایجاد کند.

منبع:قدس البرز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gr5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دبیر هیئت فوتبال البرز:فعالیت های باشگاه گل ریحان باید در البرز باشد
طبق قانون گل ریحان مجوز خروج از استان ندارد

گل ریحان در البرز تیم‌داری نمی‌کند
مالک باشگاه گل ریحان البرز: