تاریخ انتشار: 1398/03/29 11:44
کد خبر: 96340

خروجی بازیکنان مشکل اول استراماچونی

خروجی بازیکنان مشکل اول استراماچونی است
خروجی بازیکنان مشکل اول استراماچونی

زهره فلاح‌زاده: بنا به گفته مدیران باشگاه استقلال تهران، آندرآ استراماچونی امروز به ایران می‌آید و قرار است بازیکنان جدید به همراه او طی مراسمی معرفی شوند. اما همه چیز در این تیم گل و بلبل نیست و‌ تکلیف بسیاری از بازیکنان مشخص نشده است.

حضور پژمان منتظری از قبل هم در استقلال قطعی نبود و این بازیکن چند وقت پیش با اعلام نارضایتی از وضعیت نقل‌وانتقالات تیم و تماس نگرفتن مدیران برای تمدید قرارداد با او، هواداران را برای ماندن نگران کرده بود. بالاخره همان هم شد و منتظری طی مصاحبه‌ای نه‌تنها از استقلال، بلکه از تیم‌ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد. می‌گویند مقصد بعدی منتظری قطر است.

پس از خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال و رفتن رحمتی به پدیده، منتظری سومین کاپیتان فصل پیش استقلال هم دیگر پیراهن آبی را به تن نخواهد کرد.

استقلال پرمهره فصل گذشته که قرار بود با خرید 3-2 بازیکن تیم خود را تقویت کند، حالا با رفتن گادوین منشا، اسماعیل گونسالوس، مهدی رحمتی، پژمان منتظری و احتمالا جدایی چند بازیکن دیگر، قرار است تبدیل به تیم جدیدی شود که برای هماهنگ شدن به هفته‌ها زمان نیاز دارد.

در این بین هنوز تکلیف آیاندا پاتوسی مشخص نشده و باید دید مدیران باشگاه که این روزها با بی‌پولی روز را شب می‌کنند، توان پرداخت بدهی خود را به باشگاه کیپ تاون سیتی ظرف ۵ روز آینده دارند یا خیر!

در صورت عدم پرداخت تا تاریخ سررسید، عملاً پاتوسی بازیکن کیپ تاون سیتی محسوب می‌شود و استقلال دیگر راهی برای حفظ هافبک تأثیرگذار فصل گذشته خود ندارد.

از طرفی مهلت ۲۴ ساعته برای تمدید قرارداد با حسین حسینی و وریا غفوری به اتمام رسیده و این دو بازیکن و مدیران باشگاه هنوز رضایت خود را اعلام نکرده‌اند.

قصه علی کریمی هم پایان ندارد. طبق شنیده‌ها او دنبال لژیونر شدن است و در قطر دنبال تیم می‌گردد.

اما تا این لحظه حضور میلاد باقری، مسعود ریگی، علی دشتی و سیاوش یزدانی در استقلال قطعی شده و محمد بلبلی هم پس از پیگیری‌های قانونی به نظر می‌آید فصل نوزدهم پیراهن استقلال را به تن خواهد کرد.

حالا باید دید وضعیت استقلال با ملی‌پوشانی که مدیر برنامه مشترک و شرط و شروط عجیبی دارند به سرانجام می‌رسد؟

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyqy6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مطهری: زیر نظر فردی کار می‌کنم که من را می‌شناسد