تاریخ انتشار: 1398/03/27 16:50
کد خبر: 96506

درخشان: مگر قرار بود برانکو ۱۰۰ سال بماند؟

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار نیست برانکو ۱۰۰ سال در پرسپولیس بماند و او پیشنهاد بهتری داشت که رفت و نباید دیگر غصه خورد.
درخشان: مگر قرار بود برانکو ۱۰۰ سال بماند؟

حمید درخشان در خصوص وضعیت پرسپولیس بعد از برانکو گفت: به نظر من هر کسی که قرار است به پرسپولیس بیاید باید به او کمک شود. همانطور که به برانکو در پرسپولیس کمک شد. برای موفقیت باید از سرمربی پرسپولیس حمایت کرد تا موفقیت‌هایی که به وجود بیاید ادامه پیدا کند. این قاعده کار است که باید برای موفقیت از مربی حمایت کرد. به خصوص تماشاگران و مسئولان. 

وی در پاسخ به این سؤال که مسئولان باشگاه و حتی هواداران این تیم از جدایی برانکو شوکه شده‌اند، افزود: این یک روال طبیعی است که هر مربی که می‌آید یک روزی هم می‌رود. مگر قرار است برانکو ۱۰۰سال در پرسپولیس بماند؟ او یک پیشنهاد بهتر داشت و از پرسپولیس رفت و حالا نباید غصه بخوریم که چرا او از پرسپولیس جدا شد بلکه باید با تلاش بیشتر موفقیت به دست بیاوریم.

سرمربی سابق تیم پرسپولیس در مورد اینکه هواداران این تیم به آینده پرسپولیس بعد از برانکو خوش‌بین نیستند، تصریح کرد: علی پروین با آن همه عظمت و ابهت و در حالیکه قهرمانی‌های متعددی به دست آورد از پرسپولیس رفت و اتفاقی رخ نداد. پرسپولیس اسم بزرگی است و این تیم همیشه بزرگ است به طوری که خیلی‌ها به این باشگاه آمدند و رفتند اما پرسپولیس از بزرگی‌اش کم نشد. ما به عنوان کسانی که پرسپولیس را دوست داریم باید کمک کنیم تا این باشگاه موفق شود.

درخشان در پاسخ به این سؤال که به نظر شما در شرایط موجود مربی ایرانی باید در پرسپولیس کار کند یا مربی خارجی، گفت: ابتدا باید اجازه دهید تا ببینم تکلیف مدیریت باشگاه چه می‌شود. به نظر من مدیر باشگاه باید تصمیمات خوبی بگیرد و همه باید به تصمیم او احترام بگذارند. همان فرصتی که به برانکو داده شد باید به مربی بعدی هم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: در هر صورت باید یک نفر سکاندار پرسپولیس شود و فرقی نمی‌کند که مربی بعدی ایرانی است یا خارجی بلکه وظیفه همه کسانی که پرسپولیس را دوست دارند این است که به این باشگاه کمک کنند. 

درخشان در مورد اینکه اگر به او پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس شود باز هم این سمت را قبول خواهد کرد یا نه، گفت:‌ راجع‌به چنین مسئله‌ای فکر نکردم. 

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره اینکه این باشگاه می‌تواند موفقیت‌های فصل‌های گذشته را تکرار کند، تصریح کرد: اگر استخوان‌بندی پرسپولیس حفظ شود و با جذب بازیکن نقاط ضعف را بپوشانند باز هم می‌توانند قهرمان شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5lje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جوانی ام را برای پرسپولیس گذاشتم