تاریخ انتشار: 1398/03/27 10:54
کد خبر: 96540

داوری: ناظران FIVB هیجان زده بودند

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: ناظران FIVB از استقبال تماشاگران هیجان زده بودند و اشک شوق در چشمانشان حلقه زده بود و می‌گفتند این همه هیجان را در والیبال تاکنون ندیده بودیم.

افشین داوری درباره میزبانی ارومیه در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال گفت: خوشبختانه با وجود تمام محدودیت‌هایی که وجود داشت میزبانی خوبی را شاهد بودیم.ظرفیت سالن 4 هزار نفر و حدود 2 میلیون متقاضی بلیت داشتیم.

وی ادامه داد:‌مردم و مسئولان دست به دست هم دادند و مسابقات را به بهترین شکل برگزار کردیم. ظرفیت سالن محدود بود اما با همکاری شهرداری و شورای تامین در تمام پارک‌های تعیین شده مردم در کنار خانواده‌هایشان از طریق تلویزیون‌های شهری شاهد مسابقات بودند. در سینماها هم همینطور. ناظران FIVB اشک شوق در چشمانشان حلقه زده بود و می‌گفتند چنین هیجانی را در والیبال ندیده بودند.

سرپرست فدراسیون والیبال تصریح کرد: قطعا در اردبیل هم با پشتوانه‌ای که این شهر دارد، میزبانی شایسته‌ای خواهیم داشت. بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و امیدواریم قدر این بچه‌ها را بدانیم و اجازه ندهیم انگیزه‌شان از دست برود. در صدر جدولی هستیم که کشورهای صاحب والیبال دنیا مانند برزیل، روسیه و فرانسه پایین‌تر از ما هستند. از تمام مردم و مسئولان استان و نیروهای نظامی و انتظامی که در برگزاری این رویداد همکاری داشتند، تشکر می‌کنم.

داوری که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد درباره مشکلات میزبانی در ارومیه عنوان کرد: مشکلات میزبانی فنی و ساختاری نبود. به عنوان مثال حجم بالای تماشاگران در سالن باعث شده بود سیستم تهویه سالن پاسخگو نباشد و از دمای استاندارد FIVB بالاتر باشد.یا اینکه اتوبوس حامل تیم‌های شرکت کننده با وجود همراهی اسکورت مجبور بود از میان تماشاگرانی که در میان شادمانی بودند،عبور کند که باعث طولانی شدن مسیر آنها در رسیدن به هتل شده بود اما با این حال ناظران مسابقات از این استقبال تماشاگران خوشحال بودند.

وی  خاطرنشان کرد: مشکلی که در مورد سالن کنفرانس خبری وجود داشت، تلاش می‌شود مرتفع شود. البته تائیدیه FIVB را داشتیم اما در مجموع میزبانی فوق‌العاده بود. امیدواریم در ادامه مسیر لیگ ملت‌ها هم بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyqka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری شاگردان کولاکوویچ مقابل روسیه در ست نخست

کولاکوویچ: بالاخره برد می خواهید یا کسب تجربه؟!
وقتی برنده می شویم، چرا باید ترکیب را عوض کنم؟