تاریخ انتشار: 1398/03/26 20:47
کد خبر: 96596

ناکامی فوق‌ستاره فوتبال جهان با آرژانتین همچنان ادامه دارد! + عکس

آلبی سلسته، بامداد امروز در اولین دیدار خود در کوپا آمریکا با نتیجۀ ناامید کننده‌ای شکست خورد.
ناکامی فوق‌ستاره فوتبال جهان با آرژانتین همچنان ادامه دارد! + عکس

تیم ملی آرژانتین که پیش از مسابقات کوپا آمریکا پس از برزیل به عنوان یکی دیگر از شانس‌های اصلی قهرمانی این دوره از مسابقات نام می‌بردند، در اولین دیدار خود با نمایش بسیار ضعیف مقابل کلمبیا شکست خورد.

هواداران پرشور آلبی سلسته که انتظار داشتند تیم کشورمان با در اختیار داشتن لیونل مسی و سرخیو آگوئرو اولین بازی را با پیروزی پشت سربگذارند اما با تیزهوشی کارلوس کی‌روش، سرمربی کلمبیایی‌ها با نتیجۀ 2-0 شکست را پذیرا شدند تا امیدوار باشند تا در دیدارهای بعدی خود به پیروزی برسند.

lionel-messi-958808.jpg

جالب است که ناکام این دوره از مسابقات کسی نیست جز مسی، کسی که هر چند در ردۀ باشگاهی موفق است اما در ردۀ ملی آنچنان که باید و شاید نمی‌درخشد و بازی ضعیف او هم مساوی است با نتیجه نگرفتن تیمش. فوق‌ستاره فوتبال جهان بدون شک اگر در این دوره هم نتواند به همراه کشورش قهرمانی را از آن خود کند آمار عجیبی را به جای خواهد گذاشت.

مسی در سال 2007، 2011 و 2015 ناکام بزرگ کوپا بوده است. این چهره دو بار در فینال و یک بار هم در مرحلۀ نیمه‌نهایی از رسیدن به جام بازماند اما اگر می‌خواهد انتقادها را از روی خود کم کند باید در این دوره خودی نشان دهد و الا باز هم زیر هجمۀ انتقادات هوادارانش قرار می‌گیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jn9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی: زمانی از کلمبیا گل خوردیم که تیم برتر بودیم

لیونل مسی: 15 روز آخر خسته و ناامیدم کرد!
با آرژانتین به دنبال قهرمانی هستیم؛