تاریخ انتشار: 1398/03/26 11:27
کد خبر: 96656

خامس: بعد از سالها موفق شدیم آرژانتین را شکست دهیم

خامس رودریگز، ستاره تیم ملی کلمبیا بعد از پیروزی 2-0 این تیم مقابل آرژانتین در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا عملکرد هم‌تیمی‌هایش را تحسین کرده و گفت کلمبیا با این پیروزی تاریخسازی کرده است.

‌تیم ملی کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش در اولین بازی خود در رقابتهای کوپا آمه‌ریکای 2019 به مصاف آرژانتین، یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی رقابتها رفت و موفق شد یاران مسی را با نتیجه 2-0 شکست دهد.

خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید که به عنوان بازیکن قرضی در بایرن مونیخ توپ می‌زند بعد از پیروزی بزرگ کلمبیا به خبرنگاران گفت او و هم‌تیمی‌هایش پیروزی بزرگی بدست آورده و موفق به تاریخسازی شده‌اند.

خامس بعد از پیروزی 2-0 شاگردان کی‌روش مقابل آلبی‌سلسته با اشاره به ناکامی کلمبیا در پیروزی بر آرژانتین در 12 سال اخیر به خبرنگاران گفت:" ما تاریخسازی کردیم چون بعد از سالها موفق شدیم آرژانتین را شکست دهیم. این برای ما خیلی مهم است".

خامس در ادامه صحبتهایش افزود:" ما در این بازی خیلی تلاش کردیم، مداوم دویدیم و خوشبختانه توانستیم به گل برسیم. باید به همه هم‌تیمی‌هایم تبریک بگویم ولی حالا دیگر وقت آن است که به فکر بازی‌های بعدی باشیم".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8rzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی: زمانی از کلمبیا گل خوردیم که تیم برتر بودیم