تاریخ انتشار: 1398/03/22 14:11
کد خبر: 96961

کمالوند: تا شنبه نام اعضای کادرفنی را اعلام می‌کنیم

سرمربی تیم پارس جنوبی جم از معرفی دستیاران خود تا ابتدای هفته آینده خبر داد.
کمالوند: تا شنبه نام اعضای کادرفنی را اعلام می‌کنیم

به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم، فراز کمالوند در مورد اینکه هنوز دستیاران خود برای حضور در پارس جنوبی را مشخص نکرده گفت: در حال بررسی گزینه های مختلف برای قرار گرفتن در کادرفنی پارس جنوبی هستم. در این راستا جلساتی را با آقای رضاییان مدیرعامل برگزار کردیم و در نظر داریم مربیانی حضور داشته باشند که بتوانند کمک کنند. از سوی دیگر قصد داریم از حضور نفرات بومی نیز در کادرفنی استفاده کنیم. با همه این شرایط تا روز شنبه نام اعضای کادرفنی را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده از روز شنبه اول تیرماه تمرینات مان را برای حضور در لیگ نوزدهم رسما استارت می زنیم. ان‌شاالله تا زمان شروع تمرینات در نقل و انتقالات نیز بازیکنانی که در نظر داریم را به خدمت می گیریم و تمرینات را با حضور حداکثری نفرات شروع می کنیم.

کمالوند درباره تست گیری از نفرات بومی استان بوشهر و به خصوص شهرستان جم تاکید کرد: همانطور که پیش از این اعلام کردیم حتما چند روز قبل از شروع تمرینات در جم از استعدادهای بومی تست گیری می کنم. از همه بازیکنان جمی و شهرستان های اطراف که تصور می کنند می توانند به پارس جنوبی کمک کنند می خواهم در زمانی که به زودی از طریق روابط عمومی باشگاه اعلام خواهیم کرد به این مرحله تست بیایند تا بتوانیم عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار بدهیم و ان‌شاالله استعدادهای برتر را شناسایی و از آنها استفاده کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mp698

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدت اردوی پیش فصل پارس جنوبی جم اعلام شد

تکلیف شاهین بوشهر امروز مشخص می‌شود
شاهین بال پرواز می‌گیرد؛