تاریخ انتشار: 1398/03/22 11:47
کد خبر: 96974

آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی والیبال

وضعیت پشت‌خط زن تیم ملی والیبال به گونه‌ای است که احتمال دارد وی در ترکیب اصلی ایران در هفته سوم غایب باشد.
آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی والیبال

در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال چند بازیکن ایران دچار مصدومیت شدند که وضعیت درمانی آنها همچنان ادامه دارد.

محمدجواد معنوی‌نژاد بود در بازی مقابل آرژانتین هنگام دفاع پایش روی پای سید محمد موسوی رفت و پیچ خورد و یکی از تاندون‌هایش دچار آسیب‌دیدگی شد. این بازیکن به دلیل مصدومیت بازی با ژاپن را از دست داد و برای هفته سوم هم از ترکیب 14 نفره کنار گذاشته شد تا شریفی جایگزین وی شود.

پوریا فیاضی از دیگر بازیکنانی بود که در بازی مقابل آرژانتین دچار مصدومیت شد، اما با این حال مقابل ژاپن هم به میدان رفت و وضعیت خوبی هم داشت. فیاضی برای مسابقات هفته سوم مشکلی ندارد و با صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ترکیب حضور داشته باشد.

سیدمحمد موسوی هم از جمله بازیکنانی بود که به دلیل مصدومیت کادر فنی تصمیم گرفت در بازی آخر هفته دوم مقابل ژاپن از وی استفاده نکند. موسوی که از ناحیه مچ پا احساس درد می‌کرد، اما خوشبختانه وضعیت وی رو به بهبود است و اگر کادر فنی نیاز داشته باشد این بازیکن می‌تواند برای ایران به میدان برود.

وضعیت امیر غفور، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران هم ظاهراً چندان مساعد نیست. وی که از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده بود در بازی مقابل ژاپن هم به میدان نرفت و ظاهرا روند درمانی وی همچنان ادامه دارد. گفته می‌شود با توجه به شرایط غفور این بازیکن در بازی‌های هفته سوم در ترکیب اصلی ایران قرار نگیرد و یلی جای وی را پر کند.

برنامه مسابقات ایران در هفته سوم به شرح زیر است:

بازی اول: ایران – کانادا، جمعه ۲۴ خرداد ساعت ۱۸:۳۰

بازی دوم: ایران – لهستان، شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۸:۳۰

بازی سوم: ایران – روسیه، یکشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۱۸:۳۰


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279lkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبادی‌پور امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل ژاپن شد