تاریخ انتشار: 1396/05/03 07:41
کد خبر: 193626

فیلم مبتذل ستاره ایرانی پخش شد؟

راست و دورغش گردن راوی که می‌گفت برای یکی از بازیکنان پرحاشیه فوتبال ایران، درست در روزهایی که دست از حواشی کشیده و می‌خواست به متن فوتبال برگردد، مشکل عجیبی پیش آمده است.
فیلم مبتذل ستاره ایرانی پخش شد؟

می‌گویند از این بازیکن آن روزها که به پاتوق برخی اراذل موسیقی زیرزمینی سر می‌زد و با آنها نشست و برخاست داشت، فیلمی تهیه شده بود در حالتی نامتعادل و در جمعی غیرمتعارف و حالا آن فیلم پخش شده و برای این بازیکن دردسر جدید درست شده است. دیروز شایعه شده بود این بازیکن احتمالاً بابت همین فیلم مبتذل و کارهای غیرمتعارفی که در این فیلم انجام می‌دهد، از حضور در فوتبال ایران محروم می‌شود.

البته وقتی با یکی از اعضای فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم گفت:

«هنوز چنین فیلمی به دست ما نرسیده و نمی‌توان براساس شایعات با آبروی یک فوتبالیست بازی کرد. اگر چنین فیلمی باشد، قطعاً کمیته اخلاق این بازیکن را احضار می‌کند. شاید عده‌ای بخواهند بعد از درگیری اخیری که در فضای مجازی میان یک خواننده زیرزمینی و اطرافیانش با چند ستاره تیم ملی به وجود آمد، با انتشار یک فیلم آبروی فوتبالیستی که قبلاً به اشتباه با آنها رفاقت داشته را ببرند و از این طریق ملی‌پوشان را تهدید کنند که علیه آنها هم دست به افشاگری می‌زنند. اگر موضوع چنین دامی باشد، قطعاً جلوی سوءاستفاده این افراد را می‌گیریم.»

همچنین یکی از نزدیکان این بازیکن که شایعه شده فیلم مبتذلی از او موجود است گفت:

«این بازیکن بارها توضیح داد از رفاقتی که در یک مقطع از زندگی‌اش با برخی افراد ناباب داشت، پشیمان است ولی این دلیل نمی‌شود که فیلم مبتذلی از او موجود باشد و متأسفانه انگار عده‌ای ناجوانمردانه و به دروغ قصد خراب کردن فوتبالیست‌ها را دارند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vl7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوتبالیست معروف متهم به آدم ربایی شد