تاریخ انتشار: 1398/03/13 19:28
کد خبر: 97845

ستاره پرسپولیس دست نیافتنی شد!

کاپیتان پرسپولیس به مدالی دیگر در دوران بازیگری خود دست یافت تا از این حیث به بازیکنی دست نیافتنی در فوتبال ایران تبدیل شود.
ستاره پرسپولیس دست نیافتنی شد!

سیدجلال حسینی کلکسیون افتخارات خود را با دستیابی به مدال جام حذفی تکمیل کرد تا اکنون به بازیکنی بی نظیر و شاید دست نیافتنی در فوتبال ایران تبدیل شود.

کاپیتان تاثیرگذار سرخپوشان اکنون در 37 سالگی با رهبری مناسب تیمش طی سه فصل اخیر به سه مدال قهرمانی لیگ برتر دست یافته و در شرایطی که ویترین افتخاراتش مدال قهرمانی جام حذفی را کم داشت، با برتری در بازی شب گذشته مقابل هم‌استانی‌هایش این مدال را نیز کسب کرد.

او که پیش از این با سایپا (یک بار)، سپاهان اصفهان (سه بار) و پرسپولیس (سه بار) به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافته بود، جای خالی جام قهرمانی حذفی را در افتخاراتش خالی می‌دید که شب گذشته آن را نیز کسب کرد.

حسینی که سابقه حضور در جام جهانی برزیل و سه دوره جام ملت‌ها را در کارنامه دارد، در فصل گذشته در رقابت‌های باشگاهی نیز در فینال لیگ قهرمانان حضور یافته بود تا برتری خاصی در خصوص رسیدن به افتخارات شخصی داشته باشد و اکنون در 37 سالگی همچنان آماده رقابت است. سیدجلال حسینی شب گذشته در میان شایعاتی که درباره پایان دوره بازیگری‌اش وجود داشت، اعلام کرد به آنها توجهی نخواهد کرد و همچنان آماده همراهی تیم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxq5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: باید بگویم به شدت از داوری ناراحت هستیم /  همه دست به دست هم دادند تا پرسپولیس را به زیر بکشند