تاریخ انتشار: 1396/04/30 17:12
مربی شهرداری ماهشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 194407

ناصر محمدیان: نقل و انتقالات شهرداری ماهشهر تمام نشده است/ از بازیکنان جذب شده رضایت کامل داریم

کمک مربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر از بازیکنان جذب شده این تیم رضایت کامل دارد.
ناصر محمدیان: نقل و انتقالات شهرداری ماهشهر تمام نشده است/ از بازیکنان جذب شده رضایت کامل داریم

 ناصر محمدیان دستیار اول و یار همیشگی سید کوروش موسوی در تیمامی تیم‌های که موسوی حضور داشته، در گفتگو با فرتاک ورزشی درخصوص شرایط شهرداری ماهشهر گفت: شرایط تیم ما خیلی خوب است و روز به روز بچه‌ها با یکدیگر هماهنگ می‌شوند. اردوی ما جمعه به پایان می‌رسد و ادامه تمرینات در ماهشهر خواهد بود.

وی درخصوص نقل و انتقالات شهرداری نیز گفت: نقل و انتقالات تیم ما به پایان نرسیده است و ما همچنان درحال مذاکره با بازیکنان مد نظرمان هستیم. اکثر بازیکنان بزرگسالی که جذب کردیم بومی هستند و سهمیه زیر 23 سال و سهیمه امیدهای تیم ما کلا بومی است و قصد پرورش استعدادهای ماهشهری در فوتبال ایران داریم. از بازیکنانی که تاکنون جذب کردیم رضایت کامل داریم و امیدواریم روند رو به رشدشان همچنان ادامه داشته باشد.

محمدیان اشاره کرد: پس از پایان اردوی بروجن، بازیکنان دو روز استراحت خواهند کرد و پس از آن در ماهشهر ادامه تمرینات پیگیری خواهد شد و پس از چند جلسه تمرین، به مرکز ایفمارک در تهران خواهیم رفت و به احتمال فراوان در تهران اردو خواهیم زد و چند بازی دوستانه نیز برگزار خواهیم کرد.

مربی بادانش و کهنه‌کار شهرداری ماهشهر در پایان خاطر نشان کرد: از تیم سابق خودمان نیز گلایه داریم. فصل قبل در هف سمنان کار می‌کردیم که علی‌رغم نتیجه گیری خوب، وعده مسئولین این تیم محقق نشد و شاید بتوان گفت یک ربع از قراردادهایمان را نیز دریافت نکردیم و امیدوارم مسئولین تیم هِف، پولهایمان را پرداخت کنند وگرنه از طریق قانونی پیگیر مطالباتمان خواهیم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4doxrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار شهرداری ماهشهر و رزمکت بروجن
از نگاه دوربین مهدی امیریان؛

بابا محمدی: محمود فکری در نرفتن من به نساجی دخیل نبود
مهاجم جدید شهرداری ماهشهر مطرح کرد؛

شهرداری ماهشهر؛ تازه واردی که نمی خواهد زنگ تفریح باشد
موسوی بدنبال روزهای خوب مربیگری در ماهشهر؛

تصاویر/ دیدار شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه
از نگاه دوربین مهدی امیریان؛