تاریخ انتشار: 1396/04/30 09:59
بخاطر تبریزی ها هدایت ماشین سازی را قبول کردم؛
کد خبر: 194510

خطیبی: از همین حالا ماشین سازی را لیگ برتری بدانید

رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی تبریز معتقد است قطعا ما امسال جزو تیم های مدعی خواهیم بود و از همه هواداران می خواهم که حمایت خوبی از تیم داشته باشند.
خطیبی: از همین حالا ماشین سازی را لیگ برتری بدانید

رسول خطیبی که این روزها سعی می کند دور از حاشیه باشد گفت: نمیخواستم در لیگ دسته یک مربیگری کنم اما بخاطر شهرم مربیگری ماشین سازی را پذیرفتم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم دوباره ماشین سازی را به لیگ برتر بیاوریم.

او ادامه داد: یکی از دلایلی که ماشین سازی طی سالهای اخیر عملکرد پرنوسان و نگران کننده ای در مسابقات داشته و نتوانسته در سطح اول فوتبال کشور ثبات داشته باشد، این بوده که ماشین سازی از زیر چتر حمایتی کارخانه خارج بوده و من امیدوارم با بازگشت تیم به خانه اصلی خود یعنی کارخانه ماشین سازی و حمایت های دکتر شریعت زاده مالک محترم کارخانه، روزهای خوشی در انتظار قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور باشد.

خطیبی در مورد اینکه آیا خریدهای گران قیمت او برای هدف صعود به لیگ برتر است افزود: من هر سال در هر تیمی بوده ام، با هدف نتیجه گیری و موفقیت کارم را شروع کردم. امسال هم در ابتدای فصل چند پیشنهاد داشتم، اما می خواستم در تیمی باشم که مدعی صعود به لیگ برتر است. در این میان از سعی کردم باز هم بخاطر شهرم تیم ماشین سازی را انتخاب کنم. قطعا ما امسال جزو تیم های مدعی خواهیم بود و از همه هواداران می خواهم که حمایت خوبی از تیم داشته باشند

او در پایان گفت: همانطور که می دانید ماشین سازی به بخش خصوصی واگذارشده و ما نباید فراموش کنیم که یک شخص به نام دکتر شریعت زاده از جیب خود برای تیم خرج می کند و هدف او احیا نام تیم ماشین سازی است که از تیمهای قدیمی تبریز است پس ما باید تمام تلاشمان را بکنیم که ماشین سازی در سایه حمایت های مالک کارخانه، مدیریت باشگاه، حمایت هواداران، به جایگاه واقعی اش دست پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jz5gz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار ماشین سازی تبریز و سپیدرود رشت
از نگاه دوربین مهرداد نوع‌بشر؛

صادق گشنی به ماشین سازی تبریز پیوست
با عقد قراردادی یک ساله؛

هوای جوانی به سر رسول خطیبی زد+عکس
در حاشیه تمرین ماشین سازی؛