تاریخ انتشار: 1398/03/05 16:26
کد خبر: 98745

گروسیان: شش امتیاز کسر نمی شد می توانستیم بمانیم

استقلال خوزستان قهرمان لیگ پانزدهم در حالی به لیگ یک سقوط کرد که در همان ابتدای فصل با کسر شش امتیاز به مسابقات آمد.
 گروسیان: شش امتیاز کسر نمی شد می توانستیم بمانیم

با پایان رقابت های لیگ برتر ، استقلال خوزستان باید خودش را برای حضور قدرتمندانه در لیگ یک آماده کند. جایی که از آن آمد و به مقام قهرمانی لیگ برتر هم رسید اما در این فصل نتیجه برای استقلال خوزستان شکست بود. فرزین گروسیان دروازه بان استقلال خوزستان اما معتقد است اگر آن شش امتیاز کسر نمی شد این تیم می توانست امسال در لیگ برتر ماندنی شود. او در این فصل 13 بازی درون دروازه تیمش قرار گرفت 17 گل خورد و 1 بار هم کلین شیت کرد. گروسیان یکی از بهترین های تیمی بود که فوتبال خوبی بازی می کرد اما در کسب نتیجه عملکردش بسیار ضعیف بود. استقلال خوزستان بارها دست به تغییر مربی زد و این تغییرات و عدم ثبات سرانجام قهرمان لیگ پانزدهم را به لیگ یک فرستاد. دروازه بان مازنی تیم استقلال خوزستان در این رابطه گفت:« امسال واقعا تیم خوبی بودیم. مقابل هر تیمی بازی کردیم حریفان هم از ما تعریف می کردند اما اتفاقات زیادی افتاد. بدشانسی آوردیم، تغییر و تحولات خیلی زیاد بود و تا می آمدیم با یک مربی اخت شویم مربی جدید می آمد. تیم خوبی داشتیم اما فصل خوبی اصلا نبود.»

او درباره خودش هم گفت:« من در تراکتور در بدترین زمان ممکن و در عین جوانی حضور داشتم اما امسال در استقلال خوزستان از عملکرد خودم به نسبت راضی هستم. خیلی تلاش کردم و بدون اینکه به حاشیه و مشکلی فکر کنم فقط فکر تمرین بودم. خوشحالم بعد از بازی برابر استقلال و سپاهان آقای شفر و آقای قلعه نویی از بازی من تعریف کردند. خیلی از دوستان دروازه بانم در لیگ امسال معتقد بودند که خیلی خوب کار کرده ام و حسابی به من روحیه دادند.»

او با اشاره به فصل نقل و انتقالات هم گفت:« تیم ما بازیکنان خیلی خوبی دارد و خیلی از آن ها می توانند در تیم های خوب لیگ برتری صحبت کنم. خودم هم دلم می خواهد پیشرفت کنم. از روند خودم راضی هستم و همین الان در تعطیلات هم تمرین و تلاش می کنم تا امسال بتوانم قوی تر و بهتر از سال قبل عمل کنم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxemp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورزشگاه بازی سایپا و استقلال خوزستان تغییر کرد!