تاریخ انتشار: 1398/03/05 11:42
کد خبر: 98783

توصیه ریوالدو به راکیتیچ: از بارسلونا نرو

ریوالدو، اسطور برزیلی بارسلونا از راکیتیچ، هافبک کراوات این تیم خواست به پیشنهاد منچستریونایتد جواب منفی داده و در بارسا ماندگار شود.
 توصیه ریوالدو به راکیتیچ: از بارسلونا نرو

 ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل و باشگاه بارسلونا به ایوان راکیتیچ، هافبک کراوات این تیم توصیه کرد به ابراز تمایل منچستریونایتد برای جذب او پاسخ منفی بدهد، همانطور که در گذشته هم یک بار این کار را کرده است.

درحالیکه چیزی به آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی باقی نمانده، بار دیگر شایعات زیادی درباره خروج راکیتیچ از بارسلونا مطرح شده است. مهمترین شایعه مطرح شده درباره راکیتیچ اما انتقال او به منچستریونایتد است. شیاطین سرخ از مدتها قبل این ستاره کراوات را هدف گرفته‌اند و در گذشته نیز به دنبال جذب او بوده‌اند.

اما ریوالدو درباره آینده راکیتیچ و بارسلونا گفت:" شایعات زیادی درباره انتقال ایوان راکیتیچ به منچستریونایتد مطرح شده. با اینکه یونایتد تیم بزرگی است که سنت بی‌نظیری دارد ولی به اعتقاد من راکیتیچ هنوز می‌تواند برای بارسا بازی کند و در این تیم نقش مهمی به عهده بگیرد. او فوتبالیست بزرگی است".

ریوالدو در ادامه گفت:" یونایتد این روزها حال و روز خوبی ندارد ولی آنها سنت فوق‌العاده‌ای دارند و هر فوتبالیست بزرگی دوست دارد در اولدترافورد بازی کند. یونایتد حالا دنبال این است که تمرکز خود را بدست آورده و آماده‌سازی‌اش برای فصل آینده را شروع کند. به نظر من آنها همیشه یکی از بهترین تیمهای دنیا خواهند ماند. آنها از نظر مالی زیرساختهای خوبی دارند و به زودی می‌توانند ستاره‌های بزرگ را جذب کنند".

اسطوره برزیلی بارسا در ادامه صحبتهایش گفت:" زمانی که من برای بارسا بازی می‌کردم بعضی ایجنت‌ها سعی می‌کردند من را به منچستریونایتد منتقل کنند. ولی من از شهر بارسلونا خیلی راضی بودم و همینطور از باشگاه. برای همین به حرفها و پیشنهادهای آنها خیلی توجه نمی‌کردم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxq8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هافبک کروات بارسلونا و رد شایعات جدایی