تاریخ انتشار: 1396/04/30 11:06
پورکبگانی ول کن نیست؛
کد خبر: 194496

حمله گازانبری مدیرعامل اسبق ایرانجوان به مدیرعامل جدید!

پس از آنکه مدیرعامل جدید تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر توسط هیات مدیره این باشگاه منصوب شد، مدیرعامل اسبق قصد کناره‌گیری ندارد.
حمله گازانبری مدیرعامل اسبق ایرانجوان به مدیرعامل جدید!

 در بیانیه جدید پورکبگانی آمده است:

بسمه تعالی

براساس اظهارات فردی بنام علی وزیری که خود را مدیرعامل موسسه فرهنگی و ورزشی ایرانجوان بوشهر معرفی کرده و بر خلاف مصالح باشگاه اقدام به تعیین سرمربی، انعقاد قرارداد با بازیکنان و اعلام زمان تمرین تیم بزرگسالان را نموده، لذا به کلیه بازیکنانی که با این موسسه قرارداد دارند اعلام میگردد، چنانچه با نامبرده فوق الذکر که مدیرعامل غیرقانونی می باشد همراهی نمایند، مطابق آئین نامه کمیته انضباطی  قابل پیگیری خواهد بود.

لازم به ذکر است  قبلا  نیز به علی وزیری و همراهان وی اخطار گردیده بود که در روند کاری مدیرقانونی موسسه و تیم فوتبال بزرگسالان ایرانجوان اخلال ایجاد ننماید، مضاف بر اینکه حرکات و اعمال غیراصولی وی، علاوه بر ایجاد اختلاف و شکاف در بدنه موسسه، حضور تیم فوتبال بزرگسالان در مسابقات آتی نیز کم رنگ کرده که میبایست پاسخگوی کلیه خسارات وارده بوده و جبران ضرر و زیان نیز برعهده نامبرده و همراهانش می باشد.

درخاتمه اعلام می گردد، اینجانب در حال حاضر بعنوان مدیرعامل قانونی موسسه فرهنگی و ورزشی ایرانجوان بوشهر بوده و بر خود لازم می دانم با افراد خاطی و متخلف از طریق محاکم قضائی اقدامات لازم بعمل آورم.

جعفر پورکبگانی

مدیرعامل موسسه فرهنگی وورزشی ایرانجوان بوشهر

اینکه چرا و چه عواملی سبب می‌شود که پورکبگانی کنار نرود یک بحث جداگانه است اما دلسوزان واقعی ایرانجوان در بوشهر بسیار کم شده‌اند و گویا کسی که می‌خواهد برای این تیم قدم بردارد و آنها را از بحران نجات دهد، برایش سنگ‌اندازی می‌کنند و با تمامی این تفاصیر، باید دید هیات مدیره باشگاه بوشهری چه تمهیدی اتخاذ خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45va9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورکبگانی‌: آقایان 12 مورد تخلف قانونی و حقوقی انجام دادند
مدیرعامل ایرانجوان مطرح کرد؛

علی وزیری: مفتخر و دو گزینه دیگر مد نظر باشگاه هستند
مدیرعامل جدید ایرانجوان مطرح کرد؛

مفتخر: امیدوارم مشکل مدیرعاملی ایرانجوان تا چهارشنبه حل شود
تیم ما یک هفته زمان برای آماده‌سازی دارد؛