تاریخ انتشار: 1396/05/10 16:44
پس از باشگاه سردار بوکان؛
کد خبر: 191851

پرسپولیس مشهد خواستار منطقه‌ای شدن لیگ دو شد

در حالیکه پانزدهم مردادماه قرعه‌کشی لیگ دسته دوم کشور، جام آزادگان برگزار می‌شود، مدیریت باشگاه پرسپولیس مشهد پیشنهاد کرد که لیگ دسته دوم کشور به صورت منطقه‌ای برگزار شود.
پرسپولیس مشهد خواستار منطقه‌ای شدن لیگ دو شد

 علی ظهورنیا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشهد در این رابطه اظهار کرد: حضور ۳۳ تیم از اقصی‌نقاط ایران سبب شد تا به این جمع‌بندی برسیم تا به سایر‌ تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال پیشنهاد کنیم، لیگ دسته دوم به صورت منطقه‌ای برگزار شود.

وی افزود: بدون شک اجرای چنین طرحی سبب می‌شود تا چه از منظر اقتصادی، چه از منظر پیشگیری از حوادث غیرمترقبه و چه از منظر فنی، باشگاه‌های حاضر در لیگ دسته دوم شرایط بهتری را تجربه کنند. فاصله زیاد شهر برخی از تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات خودبه‌خود فارغ از تحمیل هزینه‌های هنگفت در بحث رفت و آمد، احتمال بروز حوادث را هم بیشتر می‌کند.

ظهورنیا تاکید کرد: بی‌شک همینکه تیم‌ها باید در دور نخست در یک تقویم فشرده ۲۰ بازی برگزار کنند، آسیب‌دیدگی‌ها را افزایش خواهدداد، حالا در کنار این تقویم فشرده فرض کنید که تیمی بخواهد بیش از هزار و پانصد کیلومتر هم برای رسیدن به شهر محل برگزاری مسابقه طی کند. قطعا چنین موضوعی می‌تواند به آسیب‌دیدگی و کاهش کیفیت عملکرد بازیکن دامن بزند.

گفتنی است مسابقات لیگ دسته دوم کشور، جام آزادگان با حضور ۳۳ تیم در قالب سه گروه ۱۱ تیمی از اوایل شهریورماه استارت می‌خورد و پس از پایان مسابقات رفت و برگشتی، ۴ تیم‌ برتر هر گروه به مرحله دوم صعود می‌کنند تا در دو گروه ۶ تیمی برای کسب جواز حضور در لیگ دسته یک کشور به رقابت بپردازند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zy8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


19 بازیکن جدید به پرسپولیس مشهد پیوستند
جهت حضوری قدرتمند در لیگ دو؛

پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس مشهد
دومین پیروزی حنطه با آلومینیوم؛

پرسپولیس مشهد و مس نوین کرمان لیگ دویی شدند
اختصاصی| پس از خوشه طلایی ساوه؛