تاریخ انتشار: 1396/05/10 11:34
مسئولین شیرازی امروز و فردا می‌کنند؛
کد خبر: 191911

مدیر تیم بادران: هنوز نمی‌دانیم در کدام زمین قرار است با فجر بازی کنیم

مدیر تیم فوتبال بادران تهران درخصوص بازی با فجر اعلام کرد که هنوز نمی‌دانند در کدام زمین قرار است مقابل این تیم به میدان بروند.
مدیر تیم بادران: هنوز نمی‌دانیم در کدام زمین قرار است با فجر بازی کنیم

 ایزد سیف‌الله‌پور مدیر تیم فوتبال بادران تهران درخصوص اردوهای پیش فصل و سطح آمادگی بازیکنان این تیم گفت: سطح آمادگی بازیکنان بسیار بالاست و همانگونه که از نتایج بازی‌های دوستانه پیداست، بهترین عملکرد را بازیکنان در طول این مدت داشتند و بی‌شک یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر خواهیم بود.

وی درخصوص بازی با فجرسپاسی گفت: متاسفانه ما فقط از تاریخ و زمان و برگزاری بازی اطلاع داریم و هنوز سازمان لیگ و مسئولی هیات فوتبال استان شیراز نام ورزشگاه مد نظر را به ما اعلام نکردند که واقعا منصفانه نیست و ما همچنان نمی‌دانیم که قرار است بازی ما با فجر در زمین چمن مصنوعی برگزار شود یا طبیعی.

سیف‌الله‌پور با انتقاد از مسئولین شیرازی ادامه داد: اگر قرار است ما در زمین چمن مصنوعی بازی کنیم می‌بایست نزدیک‌ترین هتل به این زمین را رزرو کنیم و باتوجه به مساحت جغرافیایی شیراز اصلا امکان دور بودن از ورزشگاه برای ما میسر نیست و امیدواریم مسئولین شیرازی امروز و فردا نکنند و هر چه زودتر تکلیف تیم خود و تیم ما را مشخص کنند تا دو تیم با عدالت فوتبال بازی کنند.

مدیر تیم بادران در پایان گفت: متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که آیا توپ‌های مورد نظر فدراسیون فوتبال قرار است در بازی با فجر استفاده شود یا مجددا از توپ‌های آل‌اشپورت استفاده خواهد شد و این‌ها همه مشکلات و مجهولاتی است که هیچ‌جای فوتبال سراغ ندارد مگر فوتبال ایران .

مصاحبه: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knrwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایزد سیف الله پور مدیر تیم‌های فوتبال بادران شد
از سوی مدیرعامل باشگاه صورت گرفت؛

کادر فنی بادران در فصل جدید مشخص شد
اختصاصی| ایزد سیف الله پور مطرح کرد؛

سلیمی و نوروزی تمدید کردند/آفرین به ربیعی و سیف الله پور
روند حرفه ای بادرانی ها در باشگاه داری