تاریخ انتشار: 1398/03/03 10:17
کد خبر: 99011

بایرن به دنبال جذب ستاره جوان منچسترسیتی

اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که این باشگاه برای رسیدن به توافق با منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن لروی سانه تلاش می‌کند.

بعد از انتشار شایعات متعدد در روزهای اخیر مبنی بر جدایی لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی از این تیم و شایعات دیگری که بایرن مونیخ را مقصد احتمالی او عنوان می‌کرد، اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن تایید کرد که این باشگاه با منچسترسیتی در تماس است و برای رسیدن به توافق با باشگاه انگلیسی بر سر به خدمت گرفتن لروی سانه تلاش می‌کند.

اولی هوینس در گفتگو با روزنامه آلمانی زوددویچه زایتونگ درباره لروی سانه و احتمال انتقالش به بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات تابستانی گفت:" ما روی این بازیکن کار می‌کنیم".

این در حالی است که اخیراً رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن هم مدیران این تیم را تشویق کرده بود که برای جذب سانه تردید نکنند. لواندوفسکی گفته بود شک ندارد که وینگر ملی‌پوش آلمانی کیفیت بایرن را بالا خواهد برد.

هوینس در ادامه صحبت‌هایش با زود دویچه زایتونگ درباره سانه گفت:" من بارها شاهد بوده‌ام که سانه چه بازیکن خوبی است. او از آن فوتبالیستها است که می‌تواند به محض ورودش به بایرن ما را به تیم بهتری تبدیل کند و باعث پیشرفت تیم بشود".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxqr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس/ گواردیولا به رکورد مورینیو رسید