تاریخ انتشار: 1398/03/01 20:37
کد خبر: 99135

خیز بلند رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه

به نظر می رسد علاقه رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال جدی تر از همیشه است.
 خیز بلند رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه

رئال مادرید در فصلی که گذشت عملکرد ضعیفی داشت و ناکامی در کسب حتی یک جام باعث شد آنها به دنبال ایجاد تغییر و تحولاتی بزرگ در فصل نقل و انتقالات تابستانی در ترکیب خود باشند.

پاریس یونایتد مدعی شد تمایل رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه هنوز هم پابرجاست و زیدان قصد دارد به هر نحوی این ستاره جوان فرانسوی را در تابستان امسال جذب کند. این نشریه خبر از تخصیص بودجه هنگفت 600 میلیون یورویی از سوی فلورنتینو پرز برای تقویت ترکیب رئال مادرید در تابستان داد و در این شرایط کهکشانی ها می توانند به خرید ستاره ای مانند امباپه امیدوار باشند.

بعید به نظر می رسد پاری سن ژرمن برای فروش مهاجم فرانسوی خود به رقمی کمتر از 300 میلیون یورو رضایت دهد و فرانس فوتبال نیز چندی قبل خبر از پیشنهاد 280 میلیون یورویی رئال مادرید برای خرید امباپه در تابستان 2019 داده بود.

در روزهای اخیر اخباری در مورد عدم رضایت امباپه از شرایط موجود در رختکن باشگاه و فعالیت زیر نظر توماس توخل منتشر شده و این موضوع می تواند کمک زیادی به رئال مادرید در رقم زدن گران ترین انتقال تاریخ فوتبال و جذب ستاره مورد علاقه زیدان کند، زیرا زیزو بارها در ماه های اخیر از تمایل خود به جذب امباپه پرده برداشته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxwov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش امباپه به احتمال حضورش در رئال مادرید