تاریخ انتشار: 1396/05/09 16:50
ورودی ملوان به 18 بازیکن رسید؛
کد خبر: 192100

ملوان 2 بازیکن جدید جذب کرد+عکس

ملوان بندرانزلی با دو بازیکن جدید قرارداد امضا کرد.
ملوان 2 بازیکن جدید جذب کرد+عکس

 سجاد گراییلی دروازبان اسبق ماشین سازی تبریز با تایید نادر دست نشان و مذاکره با مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه به ملوان پیوست.

سوابق سجاد گراییلی؛ سجاد گراییلی فوتبال خود را از نوجوانان نساجی شروع کرد و در رده جوانان هم در این تیم حضور داشت. وی در فصل 94.95 به ماشین سازی تبریز پیوست و با این تیم به لیگ برتر صعود کرد. گراییلی در فصل گذشته هم با   تیم ماشین سازی در لیگ برتر حضور داشت. این دروازبان برای دو فصل در تیم ملوان حضور خواهد داشت. 

 

 

عارف محمد علیپور با تایید نادر دست نشان و مذاکره با مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه به ملوان پیوست.

سوابق عارف محمد علیپور؛ وی فوتبال خود را در رده های پایه سایپا شروع کرد و چهار سال در این تیم حضور داشت. سپس به اکادمی فوتبال کیا پیوست و زیر نظر این اکادمی بود و در تیم ملی نوجوانان به بازوبند کاپیتانی رسید و یک گل ملی به ثمر رساند. عارف محمد علیپور فصل گذشته را در تیم پرسپولیس گذراند و این مدافع وسط برای دو فصل با باشگاه ملوان قرارداد بست.

گفتنی است با ورود این دو بازیکن شمار بازیکنان ورودی ملوان در فصل نقل و انتقالات به 18 بازیکن رسید. پیش‌تر بازیکنانی همچون حجت صدقی - پژمان نوری - شهریار مقانلو - بابک مرادی - امین جهان کهن - میلاد احمدی - ایمان باصفا - مهدی کربلایی - عباس عامری - مهیار نوری - محمد روشندل -حسین کیانی مقدم - عرفان پورافراز - علیرضا محمودی - علی فاطمی - سینا دست نشان و علی عابدی به ملوان پیوسته بودند.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45pyxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملوان سه بازیکن جدید جذب کرد+عکس
آخرین تیرهای دست‌نشان در نقل و انتقالات؛

دست نشان؛ ناخدای ملوانان در کشتی توفان زده!
نگاهی گذرا به عملکرد موفق ترین مربی لیگ یک در دو دهه گذشته؛

مهاجم اسبق پرسپولیس به ملوان پیوست
برای گذراندن خدمت سربازی؛