تاریخ انتشار: 1396/05/09 13:54
کد خبر: 192130

بیرانوند: نمیدانم چرا همه انتظار کلین شیت از من دارند/ حاضرم در یک بازی 9 گل بخورم!

علیرضا بیرانوند بعد از اینکه سال رویایی را در فصل گذشته سپری کرد حالا به دنبال این است که دوباره عملکرد فوق‌العاده خود را تکرار کند.
بیرانوند: نمیدانم چرا همه انتظار کلین شیت از من دارند/ حاضرم در یک بازی 9 گل بخورم!

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در بازی برابر فولاد با ثبت یک کلین‌شیت حالا به دنبال این است که رکورد خود را افزایش دهد هرچند که خودش معتقد است انتظار برای کلین‌شیت کردن او تنها فشار را روی او زیاد می‌کند. دروازه‌بان تیم پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و تیم ملی با همشهری به گفت‌وگو پرداخت.

   

اولین بازی برای پرسپولیس و اولین برد و ثبت اولین کلین‌شیت برای تو.

خدا را شکر می‌کنم که توانستم نقش کوچکی در پیروزی پرسپولیس داشته باشم. واقعا بازی سختی بود زیرا بازی‌های اول لیگ واقعا سخت است و همیشه تیم میزبان کار بسیار سختی را در پیش دارد زیرا تیمی که میهمان است می‌آید که تمام استرس‌هایش را خالی کند.

 

البته برد روحیه بخشی برای تیم بود.

خدا را شکر می‌کنم که وحید امیری خیلی زود گل زد و پایش به گلزنی باز شد و به همین دلیل توانستیم خیلی راحت‌تر بازی کنیم و با استرس بسیار کمتری بازی را دنبال کنیم. موقعیت‌های بسیار خوبی هم داشتیم اما باید قبول کنیم که فولاد تیم بسیار خوبی است و امیدواریم که روز به روز باعث سربلندی تیم شویم.

 

نکته جالب این بود که تیم نفت هم در آخرین دقایق برابر سپیدرود به میدان رفت و به پیروزی هم رسید.

واقعا برای من جالب است اما نکته اینجاست که من شکایت خودم را انجام داده‌ام و تا جایی که من می‌دانم کمیته انضباطی از این باشگاه پول گرفته است و باید پول من را بدهد و باشگاه نفت حالا باید 10 در صد پول من را پرداخت کند زیرا حتما پول داشته‌اند که ساکت برای نفت کارت صادر کرده است. من نمی‌دانم ساکت چطور می‌خواهد جوابگوی بازیکنان نفت باشد. برای من خیلی عجیب است قرارداد 150 میلیونی را 180 میلیون می‌کنند تا هر کس می‌آید پول آنها را بدهد.

 

در این فصل هم به دنبال ثبت رکورد کلین‌شیت هستی؟

من همیشه تلاش خودم را برای موفقیت تیم کرده‌ام و از هیچ تلاشی برای تیم خودم کوتاهی نمی‌کنم. به دنبال این هستم که بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام بدهم اما نمی‌دانم چرا در ایران باب شده که من باید کلین‌شیت کنم.

 

البته خودت انتظارات را از خودت بالا برده‌ای.

باور نمی‌کنید اما هر کس به من زنگ می‌زند می‌گوید به امید کلین‌شیت، اما باید همین جا بگویم که کلین‌شیت برای من اصلا مهم نیست و حاضرم 9 گل بخورم اما تیمم در بازی 10 گل بزند و برنده از زمین خارج شویم.

 

این پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود.

ما برای قهرمانی هیچ چیزی کم نداریم و تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و برای هدفمان که قهرمانی در لیگ و موفقیت در آسیاست از جان خودمان مایه می‌گذاریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjgj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 سرباز احتمالی برانکو برای سوپرجام