تاریخ انتشار: 1396/05/08 23:57
کد خبر: 192218

چراغ اول روشن شد؛ منصوریان در ادامه چکار می کند؟

چراغ اول روشن شد؛ منصوریان در ادامه چکار می کند؟

مطابق انتظار علیرضا منصوریان بعد از شکست تیمش برابر نفت آبادان به تندی از تصمیم فدراسیون فوتبال در مورد محروم کردم سه بازیکن جوان تیمش انتقاد کرد. البته به طور کلی به نظر می‌رسد در این مورد باشگاه استقلال محق است. اگرچه آنها در مورد ندادن بازیکنان‌شان به تیم امید آن هم در مقطعی که مسابقات باشگاهی تعطیل بوده اشتباه کرده‌اند، اما تاوان این خطا را نباید بازیکنان بی‌گناه می‌دادند. مهدی قائدی که کلا بعید بود در این بازی خیلی فرصت حضور در میدان را پیدا کند، اما شکی نیست که عدم حضور مجید حسینی و امید نورافکن برای استقلال گران تمام شد. این در حالی است که شاید اگر بقیه بازیکنان استقلال شرایط مناسبی برای بازی کردن داشتند، خلأ این دو جوان هم آنقدرها به چشم نمی‌آمد.

در غیاب مجید حسینی استقلالی‌ها می‌توانستند از لئوناردو پادوانی در کنار پژمان منتظری استفاده کنند، اما نکته اینجاست که پادوانی هم به طرزی مشکوک با آسیب‌دیدگی مواجه شده و شرایطش برای ادامه کار روشن نیست. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که استقلالی‌ها هرگز خبر صدمه‌دیدگی پادوانی را منتشر نکردند و رسانه‌ها صرفا بر اساس رصد تصاویر مربوط به تمرینات گروهی این تیم در ارمنستان به این موضوع پی بردند. در میانه میدان هم اگر فرشید باقری در شرایط بازی به سر می‌برد، به راحتی می‌توانست جای نورافکن محروم را بگیرد. باقری حتی در تمرینات پیش‌فصل برای بازی در قلب خط دفاعی هم آماده شده بود و در صورت لزوم می‌توانست زوج منتظری در این بازی باشد. با این همه باقری هم صدمه دیده و فعلا غایب است.

به طور کلی مشخص نیست استقلال چرا اینقدر بازیکن مصدوم دارد؟ آسیب‌دیدگی البته در فوتبال امری طبیعی است، اما این حجم از آن کمی غریب به نظر می‌رسد. فراموش نکنیم مجتبی جباری هم که مانور زیادی روی سلامتی و شرایط مطلوب فعلی‌اش شده بود، عجالتا چراغ اول را روشن کرد و بازی با نفت آبادان را از دست داد؛ تا ببینیم بعدا چه می‌شود؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r59kb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شروع مسابقات و عیار جباری که مشخص می شود