تاریخ انتشار: 1398/02/20 14:42
صبر سران بارسا هم لبریز شد
کد خبر: 100675

تصمیم نهایی بارسلونا در مورد ستاره ناامیدکننده

گران قیمت ترین بازیکن تاریخ بارسلونا آخرین سنگر خود که مسئولان باشگاه بود را نیز از دست داد.
تصمیم نهایی بارسلونا در مورد ستاره ناامیدکننده

به نقل از مارکا، فیلیپه کوتینیو همین تابستان در فهرست فروش قرار خواهد گرفت تا بارسا از پرداخت 25 میلیون یورو از هزینه انتقال او نجات پیدا کند.

او ژانویه 2018 پس از ماه ها کشمکش توانست مجوز جدایی از لیورپول را دریافت کرده و با قراردادی 5 ساله به ارزش 120 میلیون یورو بعلاوه 40 میلیون یورو بندهای متغیر، راهی بارسلونا شود.

او فصل گذشته تنها در لالیگا و کوپا دل ری به میدان رفت و در لیگ قهرمانان مجوز بازی برای بارسا را نداشت و عملکردش نیز متوسط رو به بالا بود ولی فصل جاری همه چیز رو به نزول گذاشت و بازی های پرنوسان کوتینیو باعث شد تا صبر هواداران لبریز شده و در یکی دو بازی به شدت علیه او سوت های اعتراضی سر دهند.

ماه گذشته ادعا شد که کوتینیو از مدیر برنامه هایش درخواست کرده است که پیشنهادات رسیده را بررسی کند و اینکه قصد جدایی دارد اما تا پیش از بازی سه شنبه شب با لیورپول، مسئولان بارسا مخالف جدی جدایی او بودند.

عملکرد ناامیدکننده کوتینیو در شکست 4-0بارسا از لیورپول در نهایت باعث شد تا سران بارسا نیز تغییر عقیده داده و با نظر هواداران همسو شوند؛ به طوریکه الان تصمیم نهایی در مورد این بازیکن، فروش در پنجره تابستانی نقل و انتقالات است.

بارسا اگر موفق به فروش کوتینیو شود، می تواند از پرداخت 25 میلیون یوروی دیگر به لیورپول فرار کرده و آن را صرف جذب بازیکنان جدید در تابستان کند.

از 40 میلیون یورو بندهای متغیر، بارسا تاکنون 15 میلیون یورو را به لیورپول پرداخت کرده است. 10 میلیون یورو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان 2018 و 2019 و 5 میلیون یورو برای گذر کوتینیو از مرز 25 بازی برای بارسلونا.

 

بارسا باید 20 میلیون یورو در صورتی که کوتینیو به مرز 100 بازی برسد، پرداخت کند و تا به اینجا او 74 بازی انجام داده و تا انتهای فصل حداکثر می تواند 77 بازی انجام دهد. 5 میلیون یوروی دیگر نیز در صورت قهرمانی بارسا در لیگ قهرمانان باید به لیورپول پرداخت شود که تا به اینجا قضیه منتفی است.

از پی اس جی یا منچستریونایتد به عنوان مقصد احتمالی بعدی کوتینیو نام برده می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48a5ok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عملکرد آرتور ملو با لباس بارسلونا