تاریخ انتشار: 1398/02/19 18:10
کد خبر: 100736

سرمربی بارسلونا اخراج خواهد شد؟

شکست سنگین از لیورپول و حذف از لیگ قهرمانان به قدری غیرمنتظره بود که باید شاهد تحولاتی بزرگ در بارسلونا باشیم.

به نقل از اسپورت، دو روز از شکست بارسلونا از لیورپول می گذرد و رویای فتح سه گانه این تیم نقش بر آب شد. این شکست را بسیاری بزرگ ترین شکست تاریخ بارسلونا می دانند و آینده ارنستو والورده به عنوان سرمربی و چند بازیکن نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

برخی منابع اسپانیایی از احتمال بالای برکناری والورده خبر داده اند. سرمربی اهل باسک، اخیرا قراردادش را تا 2020 تمدید کرده و این قرارداد می تواند در صورت رضایت طرفین تا 2021 نیز تمدید شود اما با وجود فتح لالیگا و رسیدن به فینال کوپا دل ری، حذف از لیگ قهرمانان، عواقب سنگینی برای والورده خواهد داشت.

در قرارداد جدید والورده بندی وجود دارد که به طرفین اجازه قطع همکاری پیش از اتمام قرارداد را می دهد؛ به این صورت که در انتهای همین فصل، هر دو طرف می توانند با رضایت خود، قرارداد را باطل کنند و هیچکدام نیز مجبور به پرداحت خسارت نیستند.

به عبارتی اگر سران بارسا در انتهای فصل تصمیم به اخراج والورده بگیرند، مجبور به پرداخت دستمزد فصل بعد او نخواهند بود. به نظر می رسد که با استفاده از همین بند، شاهد پایان کار فعالیت والورده در بارسا خواهیم بود و مربی جدیدی به این باشگاه وارد خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llzv8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



والورده لیست بارسلونا برای بازی با والنسیا را اعلام کرد