تاریخ انتشار: 1398/02/17 16:27
کد خبر: 100973

اختصاصی/ آبروداری استقلالی معروف برای فوتبال ایران/ پایان کابوس های دو فصل گذشته

در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری تیم های ایرانی توفیق چندانی نداشتند.
اختصاصی/ آبروداری استقلالی معروف برای فوتبال ایران/ پایان کابوس های دو فصل گذشته

لیگ قهرمانان آسیا دیشب با حذف تیم های پرسپولیس و استقلال، یک فصل تلخ را پشت سرگذاشت تا دلخوشی به کسب نتیجه سال گذشته توسط تیم های ایرانی به خصوص سرخ پوشان پایتخت به تلخی بیانجامد تا متوجه شویم هنوز برای رسیدن به نتایج مطلوب در آسیا و رقابت حتی با تیم های عربی فاصله بسیاری داریم و باید چاره ای اساسی اندیشیده شود.

صرف نظر از کسب نتایج به دست آمده، نکته قابل توجه در این فصل از رقابت ها، حضور چهار مربی سرخابی بر روی نیمکت تیم های آسیایی ایران در این فصل از رقابت ها بوده است. روی نیمکت تیم های پرسپولیس و سایپا، برانکو و علی دایی و تیم های استقلال و ذوب آهن اصفهان هم دو ستاره معروف آبی پوش به نام های فرهاد مجیدی و علی رضا منصوریان قرار داشتند که در این بین تنها منصوریان توانسته هم چنان در گردونه رقابت ها باقی بماند و برای فوتبال ایران در آسیا آبرو داری کند.

در هر حال دوران حرفه ای و نشستن بر روی نیمکت های داغ، فراز و فرودهای بسیاری دارد و الان دوران میدان داری منصوریان است و این می تواند همان جذابیتی باشد که در فوتبال وجود دارد و امیدواریم علیمنصور بتواند با کسب نتایج بهتر، کوفقیت را هم چنان ادامه دهد تا شاید مرحمی بر زخم های فوتبالدوستان ایرانی باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36888j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل باشگاه سایپا: دست دایی به خاطر مصدومیت‌ها بسته است