تاریخ انتشار: 1398/02/16 16:08
کد خبر: 101091

هواداران بدون بلیت استقلال سردرگم مقابل ورزشگاه

هواداران تیم فوتبال استقلال که موفق به تهیه بلیت اینترنتی نشدند مقابل ورزشگاه آزادی سردرگم هستند.
هواداران بدون بلیت استقلال سردرگم مقابل ورزشگاه

در حالی که دیدار تیم‌های استقلال و الدحیل قطر از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود تعدادی از هواداران تیم استقلال مقابل استادیوم سردرگم هستند. با وجود اینکه باشگاه استقلال اعلام کرد بلیت فروشی به تماشاگرانی که موفق به تهیه بلیت اینترنتی نشدند در ورزشگاه اختصاص پیدا می‌کند اما تعدادی از تماشاگران پشت درهای استادیوم بدون بلیت حضور دارند و جالب اینجاست که مأموران مستقر در استادیوم با بلندگو اعلام می‌کنند قرار نیست در داخل ورزشگاه بلیت فروشی صورت بگیرد.

* رأس ساعت 16 درهای ورزشگاه آزادی به روی تماشاگران باز شد و با وجود اینکه ترافیک تقریباً سنگینی در خیابان منتهی به استادیوم وجود دارد اما تعداد زیادی از تماشاگران داخل استادیوم آزادی نیستند.

* تا ساعت 16 درهای پارکینگ‌‌ها هم به روی تماشاگران بسته بود و هواداران نمی‌توانستند خود را به داخل مجموعه برسانند به همین علت حجم زیاد خودروها باعث ایجاد ترافیک پشت درهای بسته ورزشگاه شد.

* تماشاگرانی که قرار است امروز پرچم بزرگ استقلال را در داخل ورزشگاه به اهتزاز در بیاورند توسط کانون هواداران این باشگاه راهنمایی شده و قرار است در طبقه اول مستقر شوند. 

* قرار است پیشکسوتانی چون پرویز مظلومی، امیرحسین صادقی و نفراتی مثل خسرو حیدری با حضور در ورزشگاه از تیم استقلال حمایت کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjjkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حضور سرزده اسماعیلی به تمرین استقلال