تاریخ انتشار: 1398/02/15 21:18
کد خبر: 101152

حرکت جنجالی مهرداد کفشگری در شهر قدس (عکس)

هافبک سایپا در روزی که علی دایی از سوی مدیران باشگاه برکنار شده بود و صادقی هدایت تیم را عهده‌دار بود، حرکتی جنجالی به نام خود کرد.
 حرکت جنجالی مهرداد کفشگری در شهر قدس (عکس)

 مهرداد کفشگری، هافبک سابق پرسپولیس که توسط علی دایی به سطح اول فوتبال ایران آمد و در راه آهن کار زیر نظر او را آغاز کرد و در ادامه در پرسپولیس و سایپا نیز سابقه شاگردی او را یافت، با حرکتی جنجالی خود را برابر مدیران این باشگاه قرار داده است که می‌تواند عواقب بدی برای او داشته باشد.

علی دایی که بعد از دیدار با ذوب آهن بنا به آنچه که مدیران این باشگاه اعلام کرده بودند به خواست کارگران این کارخانه از سمت مربیگری این تیم برکنار شده بود، در مصاحبه‌ای جنجالی بعد از آن به مدیران این تیم تاخته بود که البته از سوی آنها بی پاسخ نماند.

جنجالی‌ترین و عجیب ترین حرکت اما به مهرداد کفشگری مرتبط است؛ هافبک وفادار به علی دایی، در شرایطی که بعد از گل هفته گذشته خود مقابل ذوب آهن در این بازی در ترکیب اصلی از سوی ابراهیم صادقی قرار نداشت، در زمان گرم کردن حرکتی نشان داد تا دوربین ها پیراهن او را که نقش علی دایی روی آن نقش بسته  بود شکار کنند و به نظر می‌رسد باید در انتظار برخورد مدیران این تیم باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bbve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




 بارانی با شعار روی نیمکت بدرقه شد