تاریخ انتشار: 1398/02/14 18:47
کد خبر: 101276

ستاره آرسنال در لیست خرید بارسلونا قرار گرفت

الکساندر لاکازت، مهاجم فرانسوی آرسنال، در لیست خرید باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

لاکازت که دیروز عنوان بهترین بازیکن فصل آرسنال را از آن خود کرد، در ماه های اخیر و در کنار پیر آمریک اوبامیانگ عملکرد خوبی در خط حمله توپچی ها داشته و باشگاه بارسلونا قصد دارد وی را در تابستان سال جاری به خدمت گیرد.

با توجه به افزایش سن لوییس سوارز، بارسلونا نیاز به تقویت ترکیب خود در خط حمله دارد، اما گزینه اول آنها آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید است و بارسا امیدوار است بتواند با توجه به کاهش بند آزادسازی قرارداد گریزمان به 91 میلیون پوند از ابتدای جولای، وی را در تابستان خریداری کند.

اما در صورت ناکامی در انجام این پروژه، لاکازت گزینه بعدی کاتالان ها خواهد بود. مهاجم فرانسوی آرسنال حدود 40 میلیون پوند ارزان تر از گریزمان است و بارسلونا می تواند با پرداخت 53 میلیون پوند، زمینه انتقال لاکازت به نوکمپ را فراهم سازد. همچنین اخباری در مورد احتمال قرار گرفتن ساموئل اومتیتی یا آندره گومس در این قرارداد نیز منتشر شده است.

لاکازت چند روز قبل موفق شد در نیمه نهایی لیگ اروپا با دبل برابر والنسیا، شانس تیمش برای صعود به فینال را افزایش دهد و درخشش در ماه های اخیر، کادر فنی بارسلونا را برای ارسال پیشنهاد برای خرید او مجاب ساخته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bblq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فصل برای هافبک آرسنال به پایان رسید