تاریخ انتشار: 1398/02/11 00:34
کد خبر: 101639

پیش بازی تراکتورسازی - پرسپولیس؛ جدال سرخ های لیگ در زیر تپه ها!

در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران، دو تیم تراکتورسازی تبریز پرسپولیس تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی تراکتورسازی - پرسپولیس؛  جدال سرخ های لیگ در زیر تپه ها!

دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که این مصاف برای هر دو تیم مهم است و تراکتورسازان می خواهند که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند و پرسپولیس نیز به دنبال رسیدن بالا بردن احتمال قهرمانی خود است.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در 27 بازی گذشته لیگ برتر 15 پیروزی، 11 تساوی و 1 شکست داشته اند. سرخ ها  همچنین آمار 33 گل زده و 12 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان برانکو با 56 امتیاز در رده نخست جدول حضور دارند.

پرسپولیس غیر از بازی با تراکتورسازی، دو بازی دیگر با پارس جنوبی و ماشین سازی تبریز دارد که با توجه به فاصله 5 امتیازی با سپاهان اصفهان، سرخ ها اگر در سه بازی آینده موفق شوند 5 امتیاز به دست آوردند، قهرمان لیگ خواهند شد. پس بازی با تراکتورسازی برای پرسپولیس از اهمیت بالایی برخورد دار خواهد بود.

دیداری که تحت تاثیر حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان قرار گرفته است و همگان نگران هستند که ممکن است حوادثی نیز هفته قبل، در این هفته نیز رخ دهد.

در آن سوی میدان تراکتوری ها در 27 بازی گذشته 14 پیروزی ، 7 تساوی و 6 شکست داشته است. آنها آمار 38 گل زده و 21 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آنها با 49 امتیاز در رده چهارم حضور دارند.

تراکتورسازی پس از سه باخت پیاپی دیگر امیدی به قهرمانی لیگ برتر ندارد اما خطر از دست دادن سهمیه را احساس می کند. آن ها هم امتیاز با پدیده هستند و یک امتیاز از استقلال و دو امتیاز از سپاهان عقب هستند و این بازی از اهمیت بالایی برای آن ها در راه رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olbyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتورسازی-پرسپولیس؛نبرد هیجانی لیگ!