تاریخ انتشار: 1398/02/11 12:53
از دید ژاوی
کد خبر: 101597

5 دوئل بارسا- لیورپول از «پیکه- صلاح» تا «سوارز- فن دایک»

ژاوی، اسطوره بارسلونا در آستانه دیدار امشب دو تیم لیورپول و بارسا در نوکمپ به 5 دوئلی اشاره می‌کند که به اعتقاد او نتایج آنها نتیجه بازی امشب را رقم خواهد زد.
 5 دوئل بارسا- لیورپول از «پیکه- صلاح» تا «سوارز- فن دایک»

لیورپول در تلاش برای راه‌یابی به فینال چمپیونزلیگ برای دومین سال پیاپی امشب در نوکمپ به مصاف بارسلونا می‌رود. لیورپول بدون شک به پیروزی مشهور خود مقابل بارسلونا در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در سال 2007 چشم دوخته و برای عبور از سد یاران لیونل مسی سعی دارد از آن پیروزی الهام بگیرد.

ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا که در سال 2007 و در جریان شکست بارسا مقابل لیورپول در زمین حضور داشت و یکی از مهره‌های مهم تیمش بود در آستانه دیدار امشب بارسلونا و لیورپول به 5 دوئل مهمی که امشب بین ستاره‌های دو تیم درخواهد گرفت پرداخته و نتیجه این دوئل‌ها را در نتیجه جدال دو تیم بسیار موثر می‌داند.

 

 

پیکه و صلاح

ژاوی می‌گوید پیکه در چند ماه اخیر بار دیگر نشان داده که چرا همچنان بهترین دفاع وسط دنیا است. اما مقابله با صلاح امشب یکی از سخت‌ترین آزمونهای پیکه در فصل جاری خواهد بود.

 

آلبا و مانه

ژاوی می‌گوید یوردی آلبا برای بارسلونا و تیم ملی اسپانیا آنقدر در بازی‌های بزرگ بازی کرده که از نظر تجربه در این بازی بزرگ کمبودی نخواهد داشت ولی آلبا امشب باید برای متوقف کردن و ساکت نگه داشتن سادیو مانه از همه تجربه اندوخته خود استفاده کند.

 

مسی و آلیسون

ژاوی می‌گوید مسی بدون شک بهترین فوتبالیست این روزهای دنیا و بهترین فوتبالیست تاریخ این ورزش است. مسی امسال با عملکرد خارق‌العاده‌اش نشان داده که همچنان به اندازه روزهای آغاز فوتبالش تشنه‌ی موفقیت و درخشش است. اما آلیسون هم دروازه‌بان خیلی خوبی است که اگر بخواهد امشب مسی را متوقف کند باید یکی از بهترین عملکردهای دوران فوتبالی خود را به نمایش بگذارد.

 

سوارز و فن‌دایک

ژاوی معتقد است فن‌دایک که امسال بهترین مدافع لیگ برتر انگلیس بوده یکی از بهترین مدافعین حال حاضر اروپا است. ژاوی در مورد سوارز می‌گوید او مهاجمی تکنیکی و بااستعداد است که هر وقت لازم باشد توان و تمایل استفاده از قدرت فیزیکی برای رسیدن به هدف را دارد. ژاوی می‌گوید این دو ستاره این روزها آنقدر در اوج هستند که نبرد آنها یکی از تماشایی‌ترین دوئل‌های امشب خواهد بود.

 

بوسکتس و فیرمینو

ژاوی می‌گوید بوسکتس در انجام وظیفه‌اش بازیکنی ایده‌آل است. کافی است به تحسین‌هایی که حریفان بارسا از او کرده‌اند نگاه کنید تا متوجه شود او نقشش را چقدر عالی بازی می‌کند. بوسکتس از دید ژاوی برای بارسلونا اهمیت بسیار زیادی دارد و امشب هم وظیفه سنگین مهار کردن هافبک‌های خلاق لیورپول را به عهده خواهد داشت. بوسکتس امشب سعی خواهد کرد میانه میدان را برای بارسا کنترل کند ولی در آن سوی میدان فیرمینو هم بازیکن تیزهوش و خطرناکی است که می‌تواند از هیچ موقعیت بسازد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368k9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 5 دوئل بارسا- لیورپول از «پیکه- صلاح» تا «سوارز- فن دایک»
از دید ژاوی