تاریخ انتشار: 1398/02/10 18:39
کد خبر: 101679

پشیمانی زیدان از بازگشت به رئال مادرید !

شرایط برای زین الدین زیدان در دومین مقطع حضور در رئال مادرید هرگز مساعد نیست.
پشیمانی زیدان از بازگشت به رئال مادرید !

اوضاع برای لوس بلانکوس به بحرانی ترین شکل ممکن پیش می رود و بعد از آنکه این تیم خیلی زود و در اواسط زمستان فرصت قهرمانی در هر 3 جام را از دست داد، در ادامه نیز تغییر چندانی در شرایط ایجاد نشده است.

زین الدین زیدان که در اولین دوره حضور خود در رختکن رئال مادرید به هر آنچه می خواست دست یافت، آخرین امید فلورنتینو پرز بعد از اخراج خولن لوپتگی و سانتیاگو سولاری برای تغییر شرایط بود، اما حضور سرمربی فرانسوی نیز حداقل در مقطع کنونی راه حل خروج رئال مادرید از بحران نبوده است.

اگرچه شوک اولیه حضور زیدان کمی شرایط را بهبود بخشید و رئال مادرید چند نتیجه خوب به دست آورد، اما در هفته های اخیر دوباره اوضاع مانند سابق شده و کهکشانی ها در حال رقم زدن یکی از بدترین فصول خود در لالیگا در سال های اخیر هستند.

قوهای سپید هیچ شانسی حتی برای نایب قهرمانی هم ندارند و نمایش توام با بی انگیزگی این تیم، زیدان را از بازگشت در این مقطع پشیمان ساخته است. شبکه ال چیرینگیتو مدعی شد زیدان از اینکه در این شرایط مسئولیت ترمیم اوضاع را پذیرفته و قبل از پایان فصل و تابستان هدایت رئال مادرید را قبول کرده، راضی نیست و معتقد است بهتر بود وی از ابتدای فصل بعد سرمربی رئال می شد.

گرچه هر اتفاقی رخ دهد زیدان برای فصل بعد هم بر مسند خود باقی خواهد ماند، اما نتایج ضعیف اخیر فشار را از همان ابتدا روی زیزو افزایش خواهد داد و شاید پیمانه صبر هواداران رئال مادرید در مورد او نیز زودتر از موعد مقرر به پایان برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwzrm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیغام بارسلونا به اروپا در بازی با لیورپول

حسرت های به دور از جام در نبود رونالدو برای رئالی ها!
دور از دسترس شدن نایب‌قهرمانی برای رئال مادرید