تاریخ انتشار: 1398/02/10 12:31
در نگاه فتحی؛
کد خبر: 101724

شفر از بهترین مربی تاریخ تا مرد کم توان!

سرمربی استقلال که روزگاری بهترین مربی تاریخ این باشگاه بود فرصتی برای اتمام فصل پیدا نکرد.
شفر از بهترین مربی تاریخ تا مرد کم توان!

 ایراد صحبت هایی که خیلی مبنای فنی نداشت باعث شده تا حالا اعتماد عمومی و هواداران استقلال به امیرحسین فتحی به حداقل برسد.

مدیرعامل استقلال در تاریخ 10 دی ماه 1397 در اظهار نظری که باعث خشم و ناراحتی بسیاری از پیشکسوتان شد در تمجید از شفر گفت: شفر بزرگترین مربی تاریخ استقلال و تا به حال بهتر از او نداشتیم.

این اظهار نظر در شرایطی مطرح شد که شفر تا به آن روز تنها یک جام حذفی کسب کرده بود و تیم تحت هدایت او با نوسان زیاد در میانه جدول حضور داشت و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از پیشکسوتان از فتحی انتقاد کنند که شان مربیان بزرگی مانند رایکوف، پورحیدری و قلعه نویی را که با استقلال افتخارات بسیاری کسب کردند، زیر سوال برده است.

امیرحسین فتحی اما اظهارات خود را باز هم تکرار کرد و در روز برکناری شفر درباره این سرمربی بیان کرد: استقلال نتوانست بازی با پدیده را ببرد و بضاعت شفر همین است.

سرمربی استقلال بعد از کمتر از 4 ماه از بهترین مربی تاریخ تبدیل به سرمربی کم بضاعتی شد که توان بردن پدیده پنجم جدولی را ندارد؛ سقوط شفر از چشم فتحی در شرایطی رقم خورد که او در این مدت تنها 5 باخت متحمل شد که همگی برابر تیم های بزرگ بود که البته نقطه ضعف بزرگ شفر در فصل جاری قلمداد می شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457ovx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران تیم دسته سومی در رویای بازگشت شفر