تاریخ انتشار: 1398/02/06 16:25
کد خبر: 102109

ضعیف ترین دوران فوتبالی سنگربان منچستریونایتد

داوید دخیا یکی از ضعیف ترین دوران فوتبالی خود در منچستریونایتد را سپری می کند.

منچستریونایتد روزهای دشواری را سپری می کند. شیاطین سرخ در 10 بازی اخیر خود هشت بار شکست خورده اند و با کنار رفتن از لیگ قهرمانان و قرار داشتن در رده ششم لیگ برتر، شانس بالایی حتی برای کسب سهمیه هم ندارند.

اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد، با وجود شروع بسیار خوبش، حالا در سرازیری سقوط قرار دارد. وضعیت داوید دخیا نیز مشابه است. او در دو ماه اخیر یک کلین شیت هم نداشته و با اشتباهات عجیبش در بازی مقابل آرسنال و بارسا(بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان) نقش اصلی را در شکست یونایتد داشت.

با این وجود، سولسشر همچنان به سنگربان اسپانیایی خود اطمینان دارد. او در نشست خبری بازی با چلسی گفت:« من به داوید اعتماد دارم. او از نظر من در شش یا هفت سال اخیر، بهترین بازیکن یونایتد بوده است. او در این مدت فوق العاده بوده و البته افت برای هر فوتبالیستی اتفاق می افتد. شرایط داوید بهتر خواهد شد و او به روزهای اوجش بر می گردد. البته که من قصد تنبیه او را ندارم. دخیا در سه بازی بعدی نیز گلر اول ما خواهد بود.»

قرارداد دخیا ژوئن 2020 به اتمام می رسد و شایعات زیادی در مورد انتقال او به پی اس جی شنیده می شود. روند مذاکرات تمدید نیز متوقف شده است.

سولسشر در این رابطه گفت: « این هم از آن مسائلی است که باید با آن کنار بیاییم. با وجود همه شایعات، دخیا کاملا حرفه ای تمرین می کند. او در هر جلسه تمرینی همانی است که من انتظار دارم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwzax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 یک مقصد غیرمنتظره در انتظار مورینیو!