تاریخ انتشار: 1398/02/05 19:10
کد خبر: 102172

دایی: دلم می‌خواست یک تیم آذربایجانی قهرمان شود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: من از اول دلم می‌خواست که یک تیم آذربایجانی قهرمان لیگ برتر ایران شود.
دایی: دلم می‌خواست یک تیم آذربایجانی قهرمان شود

علی دایی پس از دیدار تیمش برابر ماشین‌‌سازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: فکر کنم بازی پایاپایی در هر دو نیمه بود. نیمه اول ماشین‌ُازی یک موقعیت خطرناک داشت که دروازه‌بان ما به خوبی آن را دفع کرد. پس از آن فرصتی به حریف ندادیم و از نظر فوتبالی بهتر بودیم. دقایق آخر ما بهتر بودیم و در نهایت بازی مساوی شد.

وی درپاسخ به این سوال که چرا سایپا مثل همیشه ظاهر نشد، گفت: نظر شما محترم است. در هر دو نیمه چند فرصت خوب خلق کردیم و فشار زیادی به حریف وارد کردیم. موقعیت‌های ماشین‌سازی روی توپ‌های بلند بود که تاییدی ضربه‌های اول را می‌زد. بازی مساوی بود و زور هیچکدام بیشتر از دیگری نبود. هر دو تیم تلاش کردند و خوب جنگیدند و در نهایت مساوی شد. آنطور که دلم می‌خواست نبودیم، اما بعد از دو شکست بد نمی‌خواستیم بازهم ببازیم. در دقایق آخر هم جلو آمدیم تا برنده باشیم، اما اینگونه نشد. اگر می‌گویید خط هافبک ماشین‌سازی خوب بود باید بگویید دقیقاً چه کرد؟ تنها دو فرصت خوب خلق کرد و بس.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درمورد اینکه ماشین‌سازی 4 بازیکن اصلی خود را نداشت، خاطرنشان کرد: چند بازیکن تیم من رباط صلیبی پاره کردند. علی دشتی به دلیل مصدومیت امروز غایب بود و در مجموع 7-8 بازیکنم را نداشتم. خیلی وقت است که با غیبت بیش از 5 اصلی بازی می‌کنم. امید دوره را ببینید چند سال سن دارد، ضمن اینکه امیرحسین حسین‌زاده را ببینید چند بازی در ترکیب سایپا بوده است؟ امسال تیم ما خیلی جوان است. غیر از دروازه‌بان بازیکن بالای 28 سال نداشتیم؛ تنها او و کفشگری باتجربه بودند.

دایی درخصوص اینکه کسب یک امتیاز در خانه حریف هم خوب است، عنوان کرد: مساوی در خانه حریف مثل برد است. این یک امتیاز به درد هیچکدام از تیم‌ها  نمی‌خورد و جایگاه‌مان تغییری نکرد.

وی درخصوص شرایط تیم تراکتورسازی تصریح کرد: از اول دلم می‌خواست یک تیم آذربایجانی قهرمان لیگ ایران شود، اما سال ها است که اینگونه نشده است. آذربایجان با این همه تماشاگر خوبی که دارد نتوانسته قهرمان لیگ شود. امسال هم تراکتورسازی تا دو هفته قبل جز مدعیان اصلی قهرمانی بود. پشت فوتبال باید یک برنامه‌ریزی بلند مدت باشد. امسال تراکتورسازی نمره قبولی گرفت و این روند باید ادامه داشته باشد. بدون شک امسال هم شانس قهرمانی بودند اما با دو لغزش شانس این تیم کم شده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درمورد وضعیت مالی این باشگاه و اینکه آیا در لیگ می‌ماند یا خیر، گفت: هدف ما این است که در سه بازی آینده برنده باشیم و سپس می‌توانیم درمورد آینده باشگاه سایپا تصمیم گرفته و اظهارنظر کنیم. 

دایی در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه بازی امروز عادلانه بود، اظهار داشت: با اما و اگر نمی‌توان صحبت کرد. ما هم می‌توانستیم برنده باشیم. براساس داشته‌هایمان امروز بازی کردیم. هر دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند. تمام راه‌ها را رفتیم، اما به گل نرسیدیم. اگر ماشین‌سازی گل‌های کمی زده به این دلیل نیست که تمام کننده خوبی ندارد. ماشین‌سازی از تاکتیک دفاع و ضدحمله استفاده می‌کند؛ مقابل استقلال هم اینگونه بود و تنها یک گل دریافت کرد و بازنده شد. تلاش کردیم از فضایی که مدافعان به جلو می‌آیند استفاده کنیم، اما موفق نشدیم. فوتبال همین است. به بازیکنانم تبریک می‌گویم، چون امسال شرایط خیلی بدی داشتیم، اما آنها با تمام وجود کار کردند.

وی درمورد عدم انتخاب سرمربی تیم ملی با وجود گذشت بیش از 5 ماه از جام ملت‌های آسیا، خاطرنشان کرد: درمورد تیم ملی افراد دیگری تصمیم می‌گیرند. ما هر چه بگوییم آنها کار خود را می‌کنند. انتظار می‌رود هر مربی که می‌آید چند بازی دوستانه با تیم‌های ملی بزرگ دنیا داشته باشد، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد. اگر سرمربی تیم ملی زودتر مشخص نشود کار سخت می‌شود. اگر سرمربی تیم ملی بعد از لیگ انتخاب شود وی کدام بازی‌ها را می‌خواهد آنالیز کند؟ پس ناچار است از همان بازیکنان قبلی استفاده کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45788d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام جنجالی و عجیب علی دایی در تقابل با قلعه‌نویی + عکس