تاریخ انتشار: 1398/02/05 17:33
کد خبر: 102181

ماشین سازی 0 - سایپا 0؛ تقسیم امتیازات در بنیان دیزل

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های ماشین سازی تبریز و سایپا تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی 0-0 به پایان رسید.
ماشین سازی 0 - سایپا 0؛ تقسیم امتیازات در بنیان دیزل

بیست دقیقه ابتدایی نیمه نخست بسیار پر جنب و جوش بود. هر دو تیم حملات فراوانی را بر روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما در گلزنی نا موفق بودند. نخستین موقعیت خطرناک این دیدار در دقیقه 9 برای ماشین سازی به دست آمد. ضربه سر محمد اهل شاخه از روی دروازه سایپا به بیرون رفت.

در دقیقه 11 فرید بهزادی بهترین موقیت نیمه نخست را از دست داد. ضد حمله پر تعداد بازیکنان ماشین سازی موقعیت مناسبی را برای بهزادی به وجود آورد که گلزنی کند اما ضربه کم دقت او را فلاح زاده راهی کرنر کرد. ماشین سازی چند حمله خطرناک دیگر را بر روی دروازه سایپا ترتیب داد که بی نتیجه بودند. سایپا سرانجام موفق شد بر روی دروازه ماشین سازی خطرناک ظاهر شود! ارسال معین عباسیان در یک موقعیت خوب برای سایپا نتیجه بخش نبود و توپ به بیرون رفت.

در دقیقه 17 این دیدار ماشین سازی می توانست به گل برتری دست یابد اما فلاح زاده به زیبایی بازهم بهزادی کریمی را مغلوب کرد تا همچنان بازی 0-0 دنبال شود. پس از این، بازی آرام و در میانه میدان دنبال شد. در حالی که به پایان نیمه اول نزدیک بودیم، شوت زیبای کنعانی زادگان را بازهم فلاح زاده جمع کرد . نیمه نخست با نتیجه تساوی 0-0 به پایان رسید.

ماشین سازی نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد. حرکت زیبای سعید مهری با ضربه کم دقت او همراه شد و یک شانس خوب گلزنی برای ماشین سازی از دست رفت. سندروم نیمه نخست گریبان نیمه دوم را گرفت! بازی پس از چند دقیقه توفانی آرام شد و دو تیم سعی در آرام کردن بازی داشتند. بازی در این دقایق بیشتر در میانه میدان دنبال می شد و دو تیم در طراحی حملات به مشکل خورده بودند.

در دقیقه 75 این دیدار ماشین سازی فرصت خوبی را به دست آورد و شوت پر قدرت کویتونگو از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت. نوبت به سایپا رسیده بود تا حملات خود را انجام دهد! علیاری نتوانست از شلوغی محوطه جریمه استفاده کند و گلزنی کند. ضربه پر قدرت حسین زاده با اختلاف کمی از کنار دروازه ماشین سازی به بیرون رفت. فلاح زاده بار دیگر در دقایق پایانی ناجی تیمش شد تا سایپا بتواند با دست پر ورزشگاه بنیان دیزل را ترک کند.

ترکیب دوتیم:

ماشین سازی: فرناندو دخسوس، محمد اهل شاخه، محمدحسین کنعانی، یوسف سیدی، فرید بهزادی، محسن یوسفی، سیداحمد مهدی‌زاده، احسان علوان‌زاده، فرشاد سالاروند، احسان تأییدی، سعید مهری

سایپا: حامد فلاح زاده، عبدالله ناصری، رضا علیاری، مهرداد کفشگری، رضا اسدی، آرش رضاوند، معین عباسیان، امید دره، آرمان رمضانی، امید جهانبخش و مصطفی نائیح پور


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwzzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اعتصاب کنندگان کنار گذاشته شدند