تاریخ انتشار: 1398/02/05 16:13
کد خبر: 102189

عکس | خشم چلسی از عدم حضور هازارد در تیم منتخب

ساعاتی پیش، تیم منتخب فصل لیگ برتر از سوی اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای در انگلیس اعلام شد.

این تیم در سیطره بازیکنان دو تیم منچسترسیتی و لیورپول قرار دارد و البته نام یک بازیکن منچستریونایتد در این تیم یازده نفره دیده می‌شود.

تنها بازیکنی که به غیر از ستاره‌های دو تیم منچسترسیتی و لیورپول در این تیم منتخب حضور دارد پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد است. این در حالی است که پوگبا این روزها با انتقادهای شدیدی از سوی هواداران یونایتد مواجه است و حضور او در این تیم و عدم حضور ادن هازارد، ستاره چلسی خبرساز شده است.

هازارد فصل جاری روی 29 گل تیمش نقش مستقیم داشته(13 پاس گل و 16 گل) و از این حیث برتر از تمام بازیکنان لیگ برتر عمل کرده است.

عدم حضور ستاره بلژیکی در تیم منتخب سال، خشم باشگاه چلسی را باعث شده است و بیانیه ای نیز به همین منظور صادر شد:« ادن هازارد در میان شش نامزد پایانی بهترین بازیکن سال لیگ برتر قرار دارد و برنده روز یکشنبه اعلام خواهد شد ولی او در تیم منتخب فصل، جایی ندارد. شماره 10 ما فصلی فوق العاده را سپری می کند و عدم انتخاب او حیرت آور است. نگاهی به آمارهای او در فصل جاری نشان می دهد که انتخاب نشدنش، دلیل منطقی نداشته است.

هازارد با زدن یک گل دیگر در سه بازی باقیمانده، از رکورد گلزنی فصل 17-2016 خود عبور خواهد کرد و تا به اینجا بهترین فصل خود را نیز سپری کرده است. او با 13 پاس گل، بهترین عملکرد را از زمانی که به چلسی پیوست(13-2012) ارائه داده است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwpp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فاولر: بعید است یونایتد بتواند از سیتی امتیاز بگیرد