تاریخ انتشار: 1398/02/01 19:18
کد خبر: 102636

الدحیل آماده دستیابی به پیروزی حساس

کاروان الدحیل قطر برای برگزاری دیدار هفته چهارم خود مقابل نماینده امارات، از طریق مرز هوایی عمان راهی العین شد.
الدحیل آماده دستیابی به پیروزی حساس

کاروان ورزشی الدحیل قطر که در گروه سوم لیگ قهرمانان با تیم‌های العین، استقلال و الهلال عربستان قرار دارد، برای برگزاری دیدار برگشت خود مقابل العین امارات با سفر به عمان از طریق مرز هوایی این کشور راهی العین امارات شد.

الدحیل که با کسب 4 امتیاز از شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی برخوردار است امیدوار است با کسب نتیجه از این دیدار خارج از خانه مقابل العین که روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، شانس صعود به مرحله حذفی رقابت‌ها را افزایش دهد. آنها در بازی رفت و در خانه به تساوی دو بر دو مقابل این تیم رضایت دادند و باید دید در جدال برگشت شاگردان روی فاریا موفق به کسب نتیجه لازم خواهند شد یا خیر.

آنها صبح امروز تمرینات خود را در استادیوم اختصاصی خود پیش از حضور در فرودگاه حمد، برگزار کردند. فاریا در آخرین تمرین تیمش پیش از حضور در امارات، آخرین بررسی‌های خود از شرایط حریف را در مراحل تاکتیکی با شاگردانش مرور کرد و آنها را آماده دیدار برگشت برابر العین امارات کرده است.

این دیدار روز سه شنبه از ساعت 20:30 برگزار خواهد شد و سرمربی پرتغالی به دنبال این است تا با انتخاب بهترین نفرات برای دستیابی به امتیاز حساس این بازی آماده شوند. آخرین تمرین این تیم با غیبت مونتاری که هنوز دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد برگزار شد و دیگر شاگردان فاریا کاملا آماده رقابت برای دستیابی به امتیاز بازی بودند. سرمربی پرتغالی الدحیل در این تمرین بیشتر روی تاکتیک‌های هجومی و نفوذ از قلب دفاعی العین و ضربه زدن از کناره‌ها تمرکز کرده بود.

آخرین خبر از الدحیل این است که این تیم در بازی برگشت قادر خواهد بود از احمد یاسر که در بازی رفت دو تیم به دلیل محرومیت غایب بود سود ببرد و این تیم غایب دیگری نخواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llpr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزنامه قطری گل سوم الدحیل را به حساب نیاورد!