تاریخ انتشار: 1398/02/01 14:43
کد خبر: 102677

شفر:حرف دیگران اهمیت ندارد/عاشق بازی شجاعیان هستم/حامی تیم و پشت آنها ایستاده ام

سرمربی استقلال می گوید که حرف دیگران برای او اهمیتی ندارد.
شفر:حرف دیگران اهمیت ندارد/عاشق بازی شجاعیان  هستم/حامی تیم  و پشت آنها ایستاده ام

 سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که یک چیزی درباره استقلال وجود دارد. خیلی حرف راجع به تیم زده می شود بخصوص از اطراف تیم! پژمان منتظری یکی از بهترین بازیکنان ایران است ، مهدی رحمتی یکی از بهترین دروازه بان های ایران است و خیلی از بازیکنان دیگر مثلا تبریزی ، علی کریمی ، روزبه چشمی  اما ولی خیلی زود جبهه منفی علیه این ها تشکیل می شود. اگر یک بازی خوب نباشد نقدها آغاز می شود، گفت: درست است ولی اهمیت ندارد که چه می گویند، آن چه مربی می گوید مهم است. من حامی تیم هستم و پشت تیم ایستاده ام. این را از روز اول که آمدم به تیم گفتم؛ همه می دانند هیچ شخصی یا  هیچ ژورنالیستی نمی تواند من را مجبور کند که کسی را بازی بدهم یا ندهم.

شفر افزود: بازیکن باید به من اعتماد داشته باشد و این هم هست. داریوش شجاعیان را دقیقه 43 از بازی بیرون بردم ، چرا که دستورالعمل های تاکتیکی را انجام نمی داد.  این تنها راهی بود که به او یاد بدهیم این کار اشتباه است و در بازی های بعد از آن همیشه بازی کرده و از بهترین های ما بوده است.  می خواهم در اینجا غلو کنم و بگویم عاشق این بازیکن هستم چرا که واقعا تاثیر خیلی مثبتی روی کل تیم می گذارد. او ازتصمیم من ناراحت نبود چون می دانست مربی حق دارد.

وی در ادامه گفت: مهدی قائدی را در بازی آخر در نظر بگیرید ، او  خیلی خوب تمرین کرد و در بازی آخر فکر کردیم باید کاری انجام بدهیم. فرهاد(مجیدی) گفت مهدی خیلی خوب تمرین کرده ، و ما روی نیمکت به این نتیجه رسیدیم اگر تبریزی خوب باشد بماند و منشا خارج شود. قائدی در چپ یا راست بازی کند و با دریبل هایش کار را پیش ببرد. مهدی (قائدی) از وقتی وارد زمین شد توپ را داد به پاتوسی و پاتوسی به مهدی پاس داد، و این خیلی اهمیت دارد که بازیکنان می دانند باید دیسیپلین داشته باشند.ما همیشه این شانس را می دهیم که به بازی بازگردند.

شفر افزود: نکته ای که در اینجا هست اینکه خیلی زیاد گفته می شود بازیکنان ایرانی خیلی دیسیپلین بالایی نیاز دارند. اما این در تمام جهان است و سوال من این است چرا باید روی بازیکن ایرانی دیسیپلین ویژه ای را به کار برد؟ به طور مثال دانشگر در بازی با السد نمی دانست باید چکار بکند و در بازی با سپاهان هم در زمین خودمان بازی شد اشتباه ایستاده بود ، اگر بیاییم و او را تنبیه کنم درواقع باید بفرستمش خانه چون کارش تمام است. اما چکار می کنیم؟ می نشینیم بازی را می بینیم و به او می گوییم چکار کند بهتر است.  من ، کمک مربی و مربیان با او صحبت می کنیم و به او می گوییم چه کار کند؟ دانشگر  یکی از بهترین مدافعان ایران است و اگر او را جریمه می کردیم این اتفاق نمی افتاد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aw8av

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا فرهادمجیدی می تواند سرمربی استقلال شود؟
مجیدی تجربه کسب کند، سرمربی استقلال می شود