تاریخ انتشار: 1398/02/01 12:37
مجیدی تجربه کسب کند، سرمربی استقلال می شود
کد خبر: 102682

آیا فرهادمجیدی می تواند سرمربی استقلال شود؟

شفر در مورد این سوال که ایا مجیدی می تواند سرمربی استقلال شود نظرش را اعلام کرد.
آیا فرهادمجیدی می تواند سرمربی استقلال شود؟

شفر در خصوص اینکه که آیا فرهاد مجیدی می تواند سرمربی استقلال شود، گفت: من فکر می کنم ممکن است. او جوان است و هنوز تجربه مربیگری ندارد که باید این تجربه را کسب کند. مساله فقط تمرین نیست، آمادگی برای تمرین و غیره... مربیگری کار خیلی بزرگی است. همشهری های میگوئل کمک مربی ام در جامائیکا به خاطر حضورش در تیم ملی شهری که از آنجا آمده جشنی گرفته بودند و من هم دعوت بودم. ما در یک سالن کوچک نشسته بودیم و خیلی ها سخنرانی کرده و می گفتند چقدر خوب است که میگوئل چنین شغلی گرفته است. من هم سخنرانی کردم و گفتم به تو تبریک می گویم-او هنوز ازدواج نکرده بود.- به او گفتم اما از این به بعد تو زمان بیشتری را جاهای دیگری خواهی گذراند تا کنار خانواده ، و نمی توانی خانواده ات را به اندازه قبل ببینی . در این شغل باید تمام وقتتان را صرف کار کنید و واقعا هم همینطور شد.

سرمربی استقلال در ادامه گفت: این برای همه ما است. همه کسانی که در مربیگری پشتکار دارند خانواده شان را خیلی کم می بینند مثل من، اما همسرم این را می داند. او همسرم بود وقتی بازیکن بودم، خیلی کم خانه بودم و نمی توانستم زیاد مراقب بچه هایم باشم اما خوشبختانه آن ها آدم های موفقی شدند.

وی افزود: فرهاد هم باید بداند این کار ساده نیست، من با او صحبت خواهم کرد و او را راهنمایی می کنم. چون او ایرانی است حرف هایی می زند که من می پذیرم چون ایرانی ها را بهتر می شناسد. همینطور هم بیژن(طاهری)...من خوشحال می شوم ایده هایی که فکر می کنند خوب است را به من می گویند. درباره اش بحث و آن ها را در نهایت اجرا می کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwlpl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر نهایی شفر درخصوص ترانسفر شدن ستاره استقلال