تاریخ انتشار: 1398/01/30 17:36
کد خبر: 102849

نساجی 1 - پدیده 0؛ نساج‌ها رویای آسیایی شدن یحیی و یارانش را خراب کردند

در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران تیم نساجی قائم شهر مقابل پدیده مشهد به میدان رفت که در پایان شاگردان مجید جلالی موفق شدند با نتیجه 1 بر 0 از سد حریف خود بگذرند و یکی دیگر از مدعیان را متوقف سازند.
نساجی 1 - پدیده 0؛ نساج‌ها رویای آسیایی شدن یحیی و یارانش را خراب کردند

نیمه اول با بازی روان تیم نساجی آغاز شد و شاگردان جلالی رفته رفته به دروازه پدیده نزدیک شدند. در دقیقه 17 حرکت خوب آرفنگ دافه و پاس در عمق او به علی اصغر عاشوری رسید که این بازیکن موقعیت تک به تک را خراب کرد.

 در دقیقه 20 شوت از راه دور و خطرناک بازیکنان پدیده را حامد لک به کرنر فرستاد. در دقیقه 34 سانتر خطرناک فرشاد فرجی از جناح راست محوطه جریمه با دفع دروازه بان پدیده همراه بود. در ادامه حملات دو تیم بی نتیجه ماند تا نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل پایان یابد.

در نیمه دوم نساجی زود به گل رسید در دقیقه 47 بازی شوت مجتبی ممشلی به مدافع پدیده برخورد کرد و تغییر جهت  داد و در درون دروازه پدیده قرار گرفت.

در دقیقه 73 ضربه سر خطرناک امین قاسمی نژاد در اختیار حامد لک قرار گرفت. در ادامه شاگردان گل محمدی نتوانستند موقعیت خطرناکی ایجاد کنند تا یکی دیگر از پیروزی های خانگی نساجی در این فصل رقم بخورد.

ترکیب دو تیم:

نساجی: حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، علی اصغر عاشوری، محمد مهدی نظری، حامد شیری، سید محمد میری، آرفنگ دافه، جورجی ولسیانی، سجاد آشوری

پدیده: علی نعمتی، سید عبدالله حسینی، مسعود ریگی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان، یوسف بهزادی، سعید صادقی، محمد آقاجانپور، بهنام برزای، مرتضی منصوریخانگی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3685z9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نساجی - پدیده؛ نساجى لقمه گلوگیر مدعیان؛ آخرین تلاش مشهدی ها برای آسیایی شدن