تاریخ انتشار: 1398/01/28 20:10
یاد و خاطره استقلال زنده شد
کد خبر: 103066

نود دقیقه با منصوریان در جنگ فولادشهر

سرمربی ذوب‌آهن به مانند همیشه جوش و خروش بسیار زیادی کنار خط داشت و با حرارت مثال‌زدنی شاگردانش را هدایت می‌کرد.
نود دقیقه با منصوریان در جنگ فولادشهر

 جدال با پرسپولیس همیشه برای منصوریان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. او به دنبال تجدید محبوبیت خود بین هواداران استقلال با متوقف کردن حریف دیرینه است. نکته ای که هم در نفت تهران و حالا در ذوب آهن می توان به آن رسید و به طور قطعی سخن گفت.

سرمربی ذوب آهن که ده هفته متوالی بدون شکست را تجربه می کرد، مقابل صدرنشین مسابقات قرار گرفت تا با هدف متوقف کردن آنها لیگ برتر را جذاب تر کند. منصوریان که به دلیل انجام حرکات عجیب در کنار زمین مورد توجه رسانه‌ها و همچنین عکاسان قرار می‌گیرد در این بازی نیز دست از اخلاق همیشگی خود نکشید.

او از ابتدا با حرارت خاص کنار زمین حاضر شد و به هدایت شاگردانش پرداخت. به خصوص در مواقعی که احتیاج به تذکر نکات فنی بود، او با صدای بلند و با حرکت دادن دستانش بازهم به سوژه اول کنار زمین تبدیل شد.

هم‌چنین او که هیچ دوست نداشت بازنده این مسابقه باشد چندین بار در بین بازی رو به نیمکت خودی کرد و با دستیارانش نکات جالبی را در میان گذاشت. مسئله‌ای که در لحظاتی خنده را به لب او می‌آورد.

منصوریان حالا به واسطه متوقف کردن پرسپولیس بار دیگر مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفته و مرد محبوب آن‌ها محسوب می‌شود. موضوعی که هدف اول او به حساب می آمد و تقریباً در راه رسیدن به آن موفق بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqw6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر فوتبال