تاریخ انتشار: 1398/01/28 19:07
کد خبر: 103073

ناممکنی که ممکن شد؛ نام وحید بیاتلو در تاریخ فوتبال ارومیه ثبت شد (عکس)

مربی پایتخت نشین اما اصالتا زنجانی و جوان تیم نود ارومیه، نامش را در فوتبال این شهر ماندگار کرد.
ناممکنی که ممکن شد؛ نام وحید بیاتلو در تاریخ فوتبال ارومیه ثبت شد (عکس)

از انتقال امتیاز ماشین سازی به بانی گستر ارومیه و سپس نود ارومیه فقط 2 هفته گذشته بود که خبر حضور وحید بیاتلو مربی سابق باشگاه نفت و گاز گچساران رسانه‌ای شد. خبری که مثل بمب در محافل فوتبال ترکید و اهالی فوتبال را به شک وا داشت.

شک اهالی فوتبال فقط یک هفته ادامه داشت تا اینکه بیاتلو تست گیری‌هایش با نود ارومیه را در تهران استارت زد و بازیکنان اکثرا لیگ دویی را دور هم جمع کرد و از آنها یک تیم باشخصیت ساخت. او در کمتر از 10 روز، مقابل تیم میلیاردی و پر مهره اکسین (گل ریحان فعلی) قرار گرفت و مقابل یاران فراز کمالوند یک امتیاز ارزشمند خانگی به دست آورد.

photo_2018-11-24_22-41-10

از همان بازی بود که شک اهالی فوتبال نسبت به سطح فنی بیاتلو تغییر کرده و او را به عنوان پدیده مربیگری این فصل لیگ یک، معرفی کردند. بیاتلو از 27 دیداری که روی نیمکت تیم نود ارومیه نشست، 7 پیروزی به ارمغان آورد و در 10 بازی نیز مقابل حریفان به تساوی رضایت داد و 10 بازی را نیز به حریفانش واگذار کرد. او در همین تعداد بازی، 21 گل به حریفان زد و 28 گل نیز از حریفان دریافت کرد.

گرچه بیاتلو در 2 هفته ابتدایی لیگ همراه با نود ارومیه نبود و آن نتایج عجیب و قریب برای این تیم رقم خورد، اما آنها پس از حضور بیاتلو همانند یک تیم مدعی در میادین حاضر می‌شدند و حس از پیش بازنده نبودشان، سبب شد تا بتوانند یقه تیم‌های مدعی را در ارومیه و شهرستان‌های دیگر بگیرند.

photo_2018-12-04_17-19-11

به هر شکل؛ ماندگاری نود ارومیه در لیگ یک چیزی شبیه به معجزه بود. اتفاقی ناممکنی که بیاتلو آن را ممکن کرد و نامش را در تاریخ فوتبال ارومیه به ثبت رساند. قطعا بیاتلوهای دیگری نیز در فوتبال ایران هستند که علی‌رغم سن و سال کم، از توانمندی‌های بالایی در این عرصه برخوردارند و امید آنکه مدیران فوتبال کشور، به چنین سرمایه‌هایی بیش از پیش بها دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3685d7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وحید بیاتلو: امسال سخت‌ترین سال کاری‌ام بود/ سه فینال دیگر داریم
با تغییر تاکتتیک و کمک هوادارانمان پیروز شدیم؛

بیاتلو: آلومینیوم با احتیاط بازی کرد و حق ما شکست نبود
بارها بابت نقطه قوت آلومینیوم تذکر دادم؛