تاریخ انتشار: 1398/01/28 06:55
آژاکس شایسته رسیدن به نیمه نهایی بود
کد خبر: 103140

اعتراف تلخ سرمربی یوونتوس به قدرت آژاکس

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل آژاکس و حذف از چمپیونزلیگ، تایید کرد که تیم هلندی شایسته رسیدن به نیمه نهایی این رقابت ها بود.
 اعتراف تلخ سرمربی یوونتوس به قدرت آژاکس

بعد از کسب تساوی 1-1 در دیدار رفت، یوونتوسی ها در دقیقه 28 دیدار امشب با گل کریس رونالدو پیش افتادند اما در ادامه آژاکس دو بار توسط دونی فن ده بیک و ماتیس دی لیخت به گل رسید و توانست با برتری 3-2 راهی مرحله بعد شود.او به خبرنگاران گفت:" ما در نیمه اول خوب کار کردیم؛ هرچند وقتی توپ را پس می گرفتیم، کمی آشفته بودیم. فوتبال، بی رحم است و وقتی یک گل شانسی دریافت می کنید، ترس غالب می شود. ما در نیمه دوم بازتر بازی کردیم و باید شیوه دیگری در پیش می گرفتیم.  آژاکس کاملا شایسته این نتیجه و صعود به نیمه نهایی بود."

ماریو مانژوکیچ، جورجو کیه لینی، داگلاس کاستا، ماتیا پرین و مارتین کاسرس به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشتند و پائولو دیبالا هم در بین دو نیمه به دلیل آسیب دیدگی از بازی بیرون رفت.

آلگری در مورد این شرایط تیمش گفت:" وقتی به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ می رسید، بهتر است تا جای ممکن گزینه های بیشتری داشته باشید زیرا نتیجه چنین دیدارهایی را جزئیات، تعویض ها و گزینه های روی نیمکت مشخص می کنند.

ما بازیکنان زیادی داشتیم که از لحاظ آمادگی دچار مشکل بودند و فاصله دو دیدار هم یک هفته بود. ما بازیکن جوانی مانند مویس کین را در نیمه دوم داشتیم اما غیبت بازیکنان باتجربه به دی یونگ فرصت داد تا بیشتر توپ را در اختیار داشته باشد و آژاکس بازی را کنترل کند."

سرمربی یووه در پاسخ به این سوال که آیا بعضی از بازیکنانش احساس می کنند که رونالدو باید همه چیز را حل کند، گفت:" نه، به هیچ وجه. رونالدو در طول فصل کمک زیادی به ما کرد اما وقتی به یک چهارم نهایی می رسید، به همه بازیکنان نیاز دارید.

همیشه گفتم که برای قهرمانی در چمپیونزلیگ، باید در فرم خوب و با سطح آمادگی بدنی خوب، به مراحل بالا برسید. ما برای مدتی، دچار شرایط اورژانسی شدیم و تنها برای مدتی می توانستیم این شرایط را کنترل کنیم."

شایعات زیادی در مورد جدایی آلگری از یووه در پایان این فصل منتشر شده اما او اکنون تایید کرد که در این باشگاه می ماند:" من چند روز قبل با رئیس باگاه دیدار کردم و به او گفتم که در یوونتوس می مانم. اکنون باید با باشگاه بنشینیم و در مورد آینده فکر کنیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwe5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش الگری به شایعه جانشینی آقای خاص در منچستریونایتد
رفتن به یونایتد؟ در یووه راحتم