تاریخ انتشار: 1398/01/27 14:27
کد خبر: 103229

شفر: خوشایند برخی نیست اما من سرمربی استقلالم

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین سازی شرکت کرد.
شفر: خوشایند برخی نیست اما من سرمربی استقلالم

وینفرد شفر سرمربی استقلال از ساعت 14 با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین سازی درباره این دیدار گفت:

 

قبل از شروع می خواهم چند نکته بگویم. قبلا گفتم و باز هم می گویم به شما اطمینان دارم و خوشحالم که اینجا هستم و با شما صحبت می کنم. شما کار بسیار مهمی درباره فوتبال در ایران دارید. دفعه بعدی اگر من بیرون از سالن با شما صحبت شخصی انجام دادم، اگر کسی بخواد با موبایل خود صدای من را بی اجازه ضبط کند، من به خانه بر می گردم. اصول کاری خود را رعایت کنید.


وی ادامه داد: چند نکته دیگر باید بگویم. اگر کسی از خوشحالی ما انتقاد کرده است، باید بگویم ما مسیر خود را می رویم. اگر شما بدانید که ما چه مسیری را طی کردیم و دیدار با سپاهان بسیار سخت بود. ما یک گل درست زدیم که داور نپذیرفت. در دقیقه 97 گل خود را زدیم که گل بسیار خوب با بازی تک ضرب و دریبل خوب همراه شد. ما برنده شدیم و گل ما مانند نمک سوپ بود و احساس و هیجانی که همه تیم ما داشتند، فوق العاده بود. فوتبال همین است. باور داشته باشید در اصفهان در خارج از هتل بیش از 500 نفر کنار تیم ما بودند و همه خیلی خوب راجع به تیم صحبت کردند. خیلی از بازیکنان ما نتوانستند شب قبل از بازی خوب بخوابند زیرا هواداران حضور داشتند و هواداران سالی یک بار ما را می بینند و ما به خاطر همین آدم ها جنگیدیم و می خواستیم برنده باشیم. وقتی می گویند چرا خوشحالی می کنید، باید بگویم ما عاشق هواداران هستیم. شاید آنها اندازه ما عاشق هواداران نیستند. خیلی از افراد دیگر بودند که با هواداران سلفی می گرفتند و مشخص است که ما باید خوشحالی کنیم. من در بازی های زیادی حضور داشتم و بابت کسب 3 امتیاز در یک بازی بسیار سخت خوشحال هستم. همه تیم ما از روی زمین بلند شدند و روی پای خود ایستادند. این موضوع را فراموش کنید.

 

سرمربی استقلال در ادامه عنوان کرد: شاید خوشایند برخی نباشد اما من سرمربی استقلال هستم. قبل از مسابقه مادر بزرگ فرهاد مجیدی فوت کرد و من به او 3 روز مرخصی دادم. در ایران خانواده ها به هم نزدیک هستند و این موضوع اهمیت زیادی دارد و برای مجیدی آرزوی موفقیت دارم. پدر فرشید باقری سال 1397 فوت کرد و برای او نیز راحت نبود.

 

شفر درباره بازگشت باقری عنوان کرد: من او را تعلیق و جریمه کردم و دلیل این موضوع رفتارهای او در جریان مسابقه و بعد از دیدار دربی بود. در بازی بعد از سپاهان نیز من گفتم که دو بازیکن بایرن مونیخ با یکدیگر درگیر شدند. کواچ اما دو بازیکن را جریمه کرد و گفت ما به شما نیاز داریم و شما باید در خدمت تیم باشید و یکی از آن دو بازیکن موفق شد دو گل بزند. من این موضوع را به مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره نیز گفتم. تیم بازی های مهم زیادی دارد و اگر بازیکنی را کنار بگذاریم، تیم ضعیف می شود. بعد از پایان فصل می توانیم درباره باقری صحبت کنیم. از کار باقری خوشحال نیست و من صحبت هایی انجام دادم که برای تیم است. هیتسفلد سرمربی بایرن مونیخ بود که یک بازیکن از آلمان مرتکب اشتباه شد. او به من گفت اگر هر بازیکن را به دلیل اشتباه کنار بگذارم، دیگر تیمی ندارم. کار باقری بد بود اما باید یک تعادلی رعایت شود. بعد از این اتفاقات، باقری در رختکن گریه کرد.

 

سرمربی استقلال در ادامه تشریح کرد: در ماه فوریه موضوعاتی را با مدیر عامل درباره قرارداد بازیکنان مطرح کردم  و گفتم بازیکنانی مانند اللهیار باید در تیم بمانند زیرا او الماس تیم است و او باید بماند برای قدم بعدی. انتقال او می تواند یک میلیون دلار قیمت داشته باشد و در چند سال آینده 5 میلیون قیمت خواهد داشت اما اول باید اینجا بماند. امید نورافکن را دیدید که به بلژیک رفت و 80 درصد افت کرد. او اکنون در حال بازگشت است و در تیم امید کاپیتان بود و در بازی های قبلی خوب بازی کرد. ما باید حرفه ای فکر کنیم. جلسه بسیار خوبی با اعضای هیات مدیره داشتم. یکی از اعضای هیات مدیره گفت ما نمی خواهیم بازیکنان را بفروشیم و بازیکنان باید بمانند و من نیز این را می خواهم. نمی دانم درباره فصل جدید شاید این موضوع را شنیدید که با بازیکنان جدید صحبت کنم. نکته دیگر این است که اعضای هیات مدیره صحبت می کنند. امیدوارم به ما کمک کنند که مشکلات برطرف شود و این عالی است. باز هم می گویم که اولین بار بود که اعضای هیات مدیره را می دیدم و آنها باید به ما نزدیک شوند و ما به آنها نیاز داریم. آنها همگی صادق بودند و خوشحالم که در آینده برای استقلال جدید کار می کنیم. مطمئنم که می توانیم با هم خوب کار کنیم.

 

شفر درباره موضوعات پیرامون رحمتی گفت: او در آینده و گذشته برای ما مهم است. او به تیم کمک کرده و همیشه برای تیم کار کرده و هیچ گاه علیه تیم کار نکرده است. این مطالب علیه او در رسانه ها منصفانه نیست. او یک جنتلمن در تیم ما است و با تجربه ای که دارد به حسینی نیز کمک کرده است. عقاب آسیا به حسینی کمک کرده است. نمی خواهم مردم درباره اسم رحمتی بد صحبت کنند. او دروازه بان بسیار خوبی است، بازیکن من است و به او اعتماد دارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aw9vv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وینفر شفر کلاس آموزشی در آنتالیا برگزار کرد