تاریخ انتشار: 1398/01/27 12:50
کد خبر: 103241

صحبت‌های شنیدنی مدیرعامل پرسپولیس دربارۀ بشار رسن و برانکو

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: جدایی بشار رسن از پرسپولیس صحت ندارد و برانکو هم یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد.
صحبت‌های شنیدنی مدیرعامل پرسپولیس دربارۀ بشار رسن و برانکو

ایرج عرب در مورد خبری که در رسانه‌های قطری مبنی بر پیوستن بشار رسن به تیم الریان قطر مطرح شده است، اظهار داشت: بشار رسن با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و قرار نیست جایی برود. مدیربرنامه‌های این بازیکن هم خبر رسانه‌های قطری را تکذیب کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا باشگاه پرسپولیس در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی برای بازیکنی از جمله بشار رسن او را ترانسفر خواهد کرد یا نه؟»، یادآور شد: این یک موضوع دیگر است که فعلاً صلاح نیست در مورد آن بحث شود. تیم در شرایط حساسی به سر می‌برد و بیش از هر چیز نیاز به آرامش دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد استعفای جعفر کاشانی از هیئت مدیره پرسپولیس که خودش مدعی شده به خاطر خستگی و کمر درد بوده است، نیز عنوان کرد: این موضوع  استعفای آقای کاشانی را قویاً تکذیب می‌کنم، چرا که ایشان استعفا نکرده است و باشگاه همچنان از خدماتش بهره خواهد برد.

عرب همچنین راجع به مصوبه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد تمدید قرار داد برانکو ایوانکوویچ نیز گفت: برانکو برای یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرار داد دارد و ما در حال حاضر در تلاشیم تا هرچه زودتر مطالبات ایشان را پرداخت کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwg9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبتهای برانکو و خمارلو درخصوص تمدید بشار رسن+فیلم