تاریخ انتشار: 1398/01/25 17:27
کد خبر: 103444

دوست دارم در بارسا بمانم و جدایی در تصوراتم نیست

ریکی پوبج، پدیده تیم دوم بارسا و کسی که از او به عنوان یکی از ستاره های آینده دار تیم اول باشگاه یاد می شود، از تمایلش برای ماندن خبر داد.

روز گذشته بارسا در زمین اوئکسا و در غیاب بسیاری از ستاره های بزرگش با تساوی بدون گل متوقف شد. در این بازی ارنستو والورده از چند بازیکن جوان خود از جمله ریکی پویج در ترکیب اصلی استفاده کرد. پویج پیش از این در کوپا دل ری فرصت بازی پیدا کرده بود و روز گذشته اولین بازی خود در لالیگا را تجربه کرد.

نمایش او در 60 دقیقه حضورش در زمین امیدوار کننده بود و عکس او روی جلد شماره امروز هر سه نشریه مهم کاتالونیا کار شده است.

پویج در پایان بازی گفت:« ساعاتی قبل از بازی مطلع شدم که در ترکیب ثابت هستم و بسیار خوشحال شدم. در واقع شانس بازی در لالیگا برای خیلی از بازیکنان آکادمی فراهم نمی شود و از این بابت خوشحالم که توانستم در لالیگا به میدان بروم. بازی دشواری بود به خصوص که زمین مسابقه خشک بود و حرکت توپ به خوبی انجام نمی شد. در مجموع امروز را برای همیشه در یاد خواهم داشت.»

پویج ادامه داد:« دوست دارم در بارسا بمانم و جدایی در تصوراتم نیست. بارسا خانه من است و از کودکی در همین باشگاه حضور داشته ام. تمام خانواده ام عاشق بارسا هستند. می دانم که فعلا باید برای تیم دوم به میدان بروم و اگر فرصت نصیبم شود، برای تیم اول هم بازی خواهم کرد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjn9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیونل مسی در آلمان چه می کند؟