تاریخ انتشار: 1398/01/23 17:10
کد خبر: 103712

حواشی دیدار دو تیم سپیدرود و تراکتورسازی

هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت با سردادن شعارهایی، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشورمان اعلام داشته و علیه اقدامات خصمانه ترامپ و دولت امریکا شعار سردادند.

محسن فروزان گلر رشتی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز هنگام ورود به زمین توسط هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت با شعار «محسن بچه‌رشتی» مورد تشویق قرار گرفت.

* هواداران با نصب بنر «من یک سپاهی هستم» نسبت به اقدامات خصمانه دولت امریکا واکنش نشان داده و بر ضد ترامپ شعار سردادند، هواداران سپیدرود با با سردادن شعارهایی، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشورمان ابراز داشتند.

* پیش از آغاز مسابقه نادر دست نشان و کادر فنی سپیدرود رشت به سمت نیمکت تراکتورسازی رفته و به جورج لیکنز و کادر فنی این تیم خوش‌آمد گفتند.

* هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت با شعارهایی نظیر «آبای امی براره»، «هیران نگین گیلان» و «سپیدرود گل بزن رشتی ها بی قرارند» جو فوق العاده ای در ورزشگاه ایجاد کرده اند، سپیدرودی ها با تشویق بازیکنان شان خواهان برتری مقابل تراکتورسازی تبریز شدند.

* هواداران تراکتورسازی با شعار معروف "یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور بایراغی" تیم خود را به شدت تشویق می کنند و خواهان قهرمانی تیم شان در لیگ برتر شده اند.

* تعدادی از هواداران تیم نساجی مازندران با حضور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به تشویق تیم سپیدرود رشت مشغول هستند، سپیدرودی ها در دقایقی نیز به تشویق تیم نساجی مازندران پرداختند.

* حسین شنانی و مهرداد بایرامی بازیکنان اسبق تراکتورسازی به سمت نیمکت تیم تبریزی و هواداران این تیم رفته و برای ورود به زمین از آنان رخصت گرفتند.

* سپیدرود رشت در دقیقه دوم مسابقه روی اشتباه فردی محسن فروزان و با تیزهوشی مهرداد بایرامی گل نخست مسابقه را به‌ثمر رساند، بایرامی پس از به ثمر رساندن گل از خوشحالی خودداری کرده و به وسط زمین بازگشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ll658

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن فروزان رکوردار لیگ هجدهم؛ بیرانوند عقب ماند