تاریخ انتشار: 1398/01/21 16:22
کد خبر: 103946

وضعیت ایده آل برانکو برای هواداران پرسپولیس

سرمربی کروات پرسپولیس بار دیگر تیم تحت هدایتش را به نقطه اوج نتیجه گیری رساند و وضعیت ایده‌آلی را برای هواداران به وجود آورد.
وضعیت ایده آل برانکو برای هواداران پرسپولیس

برانکو خیلی ساده به کاری که هواداران پرسپولیس عادت کرده‌اند جامه عمل پوشاند و تیمش را بار دیگر در پیک نتیجه گیری قرار داد تا امید برای صعود آسیایی در دل هواداران زنده شود.

این تیم حالا به پشتوانه پیروزی برابر سپیدرود ، استقلال و پیکان در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و با شکست الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر السد و پاختاکور برای صعود تلاش می‌کند. پرسپولیس یک روز بعد از این برد تمرینات ریکاوری را در دوبی انجام داد که برانکو با حضور در تمرینات نقش ویژه‌ای را در اجرای تمرینات ایفا کرد. در تصویری که منتشر شده سرمربی کروات این تیم سعی دارد نحوه زدن ضربه بغل پا ساده را برای بازیکنانش یادآوری کند تا میزان خطای فردی در کار تیمی کمتر شود. او همیشه بر جزییات در تمرینات نظارت دقیقی دارد و از جدی گرفتن نکات کوچک به تاکتیک‌های بزرگ می‌رسد.

برانکو که چند روز قبل چهارمین سال حضورش در پرسپولیس را جشن گرفته بود خیلی ساده به محبوب ترین مربی برای هواداران تبدیل شد و حالا به دنبال این است با رقم زدن نتایج درخشان دیگری در آسیا و لیگ برتر، ویترین افتخارات باشگاه را افزایش دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yg7nj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود منصوریان و گل‌محمدی/ برانکو، شفر و دایی سقوط کردند