تاریخ انتشار: 1398/01/20 19:27
کد خبر: 104054

چرا سفر استقلال به تهران لغو شد؟

با وجود اینکه قرار بود سفر استقلال به تهران بامداد امروز برگزار شود آبی ها قرار است بعد از تمرین ریکاوری امشب راهی تهران شوند.
چرا سفر استقلال به تهران لغو شد؟

امیرحسین فتحی برای اینکه تیمش راحت و بدون دردسر در پایان بازی با استقلال به ایران برگردد از یک شرکت هواپیمایی برای بازیکنان و اعضای کادرفنی هواپیما چارتر کرده بود.

قرار بود پرواز این تیم ساعت 1 بامداد به وقت دوحه انجام بشود که خبر رسید هنوز هواپیما از ایران راه نیفتاده است و بنابراین بازیکنان استقلال همچنان در فرودگاه منتظر ماندند تا هواپیما از تهران به دوحه برسد.

در این بین بازیکنان استقلال شام را هم در فرودگاه دوحه صرف کردند و نزدیک ساعت 3 به وقت دوحه بود که خبر رسید کشور عمان اجازه عبور هواپیمای ایرانی از خاک این کشور را نداده است و به همین دلیل هم بود که به بازیکنان استقلال خبر داده شد پرواز این تیم بعد از ظهر امروز انجام می شود و به همین دلیل هم بازیکنان به هتل محل اقامت خود برگشتند و از دقایقی پیش هم تمرین ریکاوری خود را در سالن وزنه برگزار کردند.

قرار است بازیکنان بعد از تمرین ریکاوری امروز به تهران برگردند تا با یک جلسه تمرین در تهران صبح روز پنجشنبه برای بازی با سپاهان راهی اصفهان شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnwkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور مدیرعامل استقلال در اردوی آبی پوشان