تاریخ انتشار: 1398/01/19 19:48
دالیچ و هلیلهودزیچ گزینه نهایی مراکش
کد خبر: 104176

هروه رنار نزدیک‌تر از همیشه به تیم ملی!؟

رسانه‌های مراکشی خبر داده‌اند که بعد از منتفی شدن انتقال مورینیو به تیم ملی مراکش بعد از خروج رنار، دو مربی صاحب نام برای جانشینی او مطرح شده‌اند. خبری که می‌تواند خبر خوشی برای فوتبال ایران باشد.
هروه رنار نزدیک‌تر از همیشه به تیم ملی!؟

 بحث انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال حالا وارد سومین ماه شده است و بعد از خروج کارلوس کی‌روش از ایران گزینه‌های فراوانی برای جانشینی او اعلام شده‌اند که یکی از آن‌ها هروه رنار فرانسوی سرمربی حال حاضر تیم ملی مراکش بود.

فردی که اعلام کرد تنها هدفش موفقیت با مراکش در جام ملت‌های آفریقا است. او که توانست شیرهای اطلسی را بعد از 20 سال به جام جهانی روسیه برساند نمایش امیدوار کننده‌ای همراه با بازیکنانش در این دوره از مسابقات ارائه کرد تا اسم خود را به عنوان گزینه مربیگری بسیار از تیم‌ها به خصوص در آسیا معرفی کند.

رنار در جام ملت‌های آسیا نیز با حضور در امارات دیدار ایران با چین و ژاپن را هم تماشا کرد تا اینگونه نامش برای هدایت تیم ملی بعد از خداحافظی کی‌روش جدی‌تر از قبل مطرح شود. با رفتن این مربی پرتغالی به کلمبیا و قبل از فرارسیدن سال نو همه صحبت از آمدن هروه رنار به ایران به میان آوردند که با موضع گیری رسمی این مربی همراه شد و او از ماندنش همراه با مراکش برای بازی مقابل آرژانتین و هم‌چنین جام ملت‌های آفریقا خبر داد.

اما حالا طبق گفته برخی از رسانه‌های ورزشی مراکش از جمله روزنامه الصباح، ژوزه مورینیو پیشنهاد مسئولان فوتبال مراکش برای هدایت تیم ملی این کشور را رد کرده است تا دو گزینه مهم دیگر برای شیرهای اطلسی بعد از رفتن هروه رنار مطرح شود. با اینکه برخی از افراد ورزشی این کشور طی اظهار نظر رسمی خبر از ماندن این مربی فرانسوی تا پایان سال 2020 خبر داده‌اند اما به نظر می‌رسد که آن‌ها برای پیدا کردن جانشین مناسبی برای رنار دست به کار شده‌اند.

طبق گفته فوزی لکجا، یکی از افراد ارشد ورزش مراکش و مسئول فدراسیون فوتبال این کشور زلاتکو دالیچ سرمربی موفق تیم ملی کرواسی که مقام نایب قهرمانی جهان را به دست آورده اولین گزینه مربیگری تیم ملی خواهد بود. دومین گزینه مراکش هم وحید هلیلهودزیچ است. مربی اهل بوسنی و حال حاضر نانت فرانسه که با تیم ملی الجزایر و هم‌چنین ژاپن نتایج خوبی به دست آورد. او سابقه کار در این کشور را دارد و از محبوبیت نسبی نیز برخوردار است.

بی شک انتشار این خبر می‌تواند بهترین خبر برای ایران و امارات باشد. چرا که سران فدراسیون فوتبال این دو کشور هروه رنار را به عنوان گزینه اصلی برای نشستن بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال مطرح کرده‌اند و حالا با توجه به اخبار و جو موجود باید جدایی این مربی  از مراکش را قطعی دانست. با اعلام مهدی تاج و برخی از مسئولان وزارت ورزش، سرمربی تیم ملی در کمتر از یک ماه دیگر اعلام خواهد شد و باید دید از بین گزینه‌های موجود کدام یک به عنوان جانشین کی‌روش اعلام می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bxqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد فن‌خال به سولسشر و مورینیو و منچستریونایتد
اتوبوس پارک می‌کنند!